مرجع خبری پرسپولیس : ضعف گلزنی پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ موجب تغییراتی در روند تمرینات این تیم شده است و به نظر می رسد مهاجمان پرسپولیس مقابل شهرداری آزادی عمل بیشتری خواهند داشت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در طول تمرینات هفته جاری و با توجه به غیبت احتمالی هادی نوروزی مقابل شهرداری تبریز، دایی به مهاجمان تیمش آزادی عمل بیشتری داده تا موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کنند.

 

سرمربی پرسپولیس در طول هفته جاری بارها نکاتی را درباره نحوه حرکت مهاجمان تیمش به سمت چهارچوب دروازه و چگونگی ضربه زدن به توپ گوشزد کرد.

 

اشپیتیم آرفی و محمد پروین که احتمال حضورشان مقابل شهرداری تبریز وجود دارد تلاش زیادی کردند با اجرای دستورات دایی نظر سرمربی پرسپولیس را برای حضور در میان مردان اصلی این تیم جلب کنند.

 

محمد پروین در این میان موفق تر از اشپیتیم آرفی عمل کرد و بارها در فوتبال درون تیمی با پاس گل ها و گل های زیبایش مورد تشویق کادرفنی قرار گرفت.

 

شهرداری تبریز تا پایان هفته هشتم با دریافت 23 گل و تفاضل گل منفی 8، بدترین عملکرد دفاعی و ضعیف ترین تفاضل گل را در میان تیمهای لیگ برتری دارد و شاگردان دایی برای صدرنشینی موقت در لیگ به پیروزی پر گل مقابل این تیم فکر می کنند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)