پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال سایپا معتقد است که مهدی ترابی، ملی‌پوش فوتبال کشورمان توانایی بازی در فوتبال اروپا را هم دارد.

محمد دایی در مورد وضعیت سایپا و تیمی که برای فصل ۹۸-۹۷ شکل گرفته است، گفت: ما یکسری از بازیکنان را از دست دادیم که واقعاً جزو بازیکنان خوب سایپا بودند، اما چند بازیکن جدید هم جذب کردیم. امسال هم تیم خوبی در اختیار ماست، ولی نیاز به جذب یک یا دو بازیکن دیگر هم داریم که اگر این بازیکنان اضافه شوند قطعاً شرایط تیم‌مان بهتر خواهد شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آسیا سایپا امسال می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد، خاطر نشان کرد: در این چند سال در هر تیمی که بودیم، دنبال قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول بودیم و امسال هم با تیم خوبی که داریم تلاش می‌کنیم جزو مدعیان و بالانشین‌ها باشیم. امسال روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت و باید در سه جبهه بجنگیم.

مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه آیا نارنجی‌پوشان اقدام به جذب دروازه‌بان جدید می‌کنند یا خیر، تصریح کرد: در حال حاضر حامد فلاح‌زاده را داریم و تکلیف اخباری هم مشخص نشده است. اگر او جدا شود قطعاً دروازه‌بان جذب خواهیم کرد.

دایی با اشاره به جدایی مهدی ترابی از سایپا در نیم‌فصل دوم گفت: ترابی فقط یک فصل دیگر با سایپا قرارداد داشت. او اول و آخر باید از این تیم جدا می‌شد، ولی فصل بعد حداقل تا نیم‌فصل در اختیار ماست و حتماً باشگاه از فروش او به پرسپولیس سود کرده است. ترابی بازیکن بزرگی است و حتی می‌تواند در اروپا بازی کند. او قطعاً خرید خوبی برای پرسپولیس محسوب می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)