به فکر جایگزین اوسال هستیم

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن اردوي چهار روزه مشهد بعد از ظهر امروز (جمعه) به تهران بازگشت. اردویي با 5 جلسه تمرين فشرده كه علی دایی، سرمربي اين تيم نتايج آن را برای پرسپولیس مثبت ارزیابی مي‌كند و اطمینان ‌مي‌دهد نتایج این اردو در ادامه بازی‌های لیگ، مشهود خواهد بود و به کمک پرسپولیس می‌آيد.

 

چرا اردوی پرسپولیس در مشهد برگزار شد؟

ما باید برای از بین بردن اثرات سوء تعطیلی لیگ برتر، برنامه منظمی داشته باشیم. یکی از برنامه‌هاي ما هم اردوی مشهد بود. مشهد امسال نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد و این بهانه‌ای شد تا در ایام ماه رمضان علاوه بر استفاده از فضای معنوی مشهد از امکانات مناسب این شهر نیز برای برپایی یک اردوی خوب استفاده کنیم. امكاناتي كه انصافا به كمك ما آمد و جا دارد از مسوولان اين شهر به خاطر همكاري‌هايشان در طول مدت اردو تشكر كنم.

 

در مجموع، نتایج این اردو را برای پرسپولیس چطور ارزيابي مي‌كنيد؟

 

صددرصد مثبت می‎بینم . ما 5 جلسه تمرین بسیار خوب را در مشهد داشتیم که بازيكنانمان بسیار با انگیزه در آن ظاهر شدند. به نظر من این اردو روی کیفیت کار تیمی ما نتیجه مثبت خواهد داشت. همه سعي نا اين بود كه تعطيلي ليگ را براي تيم‌مان مديريت كنيم و با ابن اردو مي‌توانم بگويم شرایط بد تعطیلی لیگ را که تهدیدی برای تیم هاست براي پرسپوليس به یک فرصت تبدیل کردیم.

 

غیبت بازیکنان ملی پوش پرسپوليس در این اردو مشکل ساز نبود؟

مطمئنا نبودن آنها بر کیفیت کار ما تاثيرگذار بود. با این وجود خدا شکر بقیه بچه‌ها آنقدر جدی تمرین کردند و زحمت کشیدند که در مجموع، این اردو را راضی کننده کرد.

 

پیش از عزیمت به مشهد چه مقدار برای این اردو برنامه ریزی کرده بودید؟

ما برنامه خودمان را در تهران کاملا منسجم و مکتوب کرده بودیم. انتطارات مان را از این اردو می‌دانستیم و متناسب با آن برنامه ریزی کرده بودیم. انضباط در تیم ما حرف اول و آخر را می‌زند و بدون داشتن برنامه هم نمي‌توان در هيچ مجموعه‌اي نظم را حاكم كرد. این اردو هم از این قاعده مستثنی نبود و با برنامه‌ريزي دقيقي كه براي آن داشتيم به نظرم يكي از اردوی‌هاي خوب پرسپولیس در فصل جاری،‌رقم خورد.

 

با شناختي كه در اين مدت از پرسپوليس پيدا كرديد فکر می‌کنید حضور اين تيم در صدر جدول تداوم خواهد داشت؟

تیم ما پتانسیل بالایي دارد و اطمینان دارم که می‌توانیم تا پایان لیگ صدر نشین جدول باشیم. ما پیش از شروع فصل نیز اردوهای خوب و تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم. در طول لیگ هم تمرینات منظم و سختی را داشته و داریم. شرایط امسال برای پرسپولیس شرایط خوبی است و من فکر می‌کنم با پتانسیل‌های موجود در این باشگاه، صدر نشيني و قهرماني در ليگ،‌ دور از انتظار نيست.

 

آقاي دايي! با جداشدن اوسال آیا قرار است بازیکنی به تیم اضافه شود؟

ما به غير از اوسال يك جاي خالي ديگر هم داريم و بدون شك در فكر جذب بازيكناني براي كامل تر شدن تيم هستيم. يكي از اين دو، جايگزين اوسال است كه قطعا به فكرش هستيم. منتها در مورد اوسال هنوز او از لیست خارج نشده است. به محض تعیین تکلیف این موضوع به فکر جذب جایگزین او خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)