پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر توهین کنندگان به دستیارانم پیدا و پیگیری نشود از پرسپولیس می‌روم.

علی دایی پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: پیش از بازی و زمانی که ما مشغول گرم‌کردن بودیم تعدادی از تماشاگرنما به همکاران من توهین کردند. من قطعا این موضوع را پیگیری خواهم کرد و به دنبال این خواهم بود که ببنیم که موضوع از کجا آب می‌خورد قطعا اگر نتوانم عوامل بروز این اتفاق را پیدا کنم در پرسپولیس نخواهم ماند.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم در تیم من به دستیارانم توهین کنند و از مسئولان باشگاه می‌خواهم به شیطنتی که صورت گرفته رسیدگی کنند. متاسفانه مجددا روی سکوها اتفاقاتی در حال شکل‌گیری است که به تیم ضربه خواهد زد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقایان تازه یادشان افتاده یکی از دستیاران من پیش از این در استقلال بوده است. باید این افراد را پیدا کنیم، قطعا اگر افرادی که این بحث‌ها را بوجود آوردند پیدا نشوند دیگر در پرسپولیس نخواهم ماند.

دایی در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس- ذوب‌آهن گفت: 2 تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند چرا که با هدف برد وارد زمین شده بودند و هیچکدام به دنبال بازی تدافعی نبودند.

وی به تمجید عملکرد تیم ذوب‌آهن پرداخت و گفت: ذوب‌آهن خیلی خوب و زیبا بازی کرد و متاسفم که در جدول رده‌بندی جایگاه مناسبی ندارد، مطمئنم با بازیکنانی که ذوب‌آهن دارد و فوتبالی که به نمایش می‌گذارد در جدول صعود خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: تیم ما در طول مسابقه عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه نیمه دوم را خوب آغاز نکردیم و گلی بچه‌گانه خوردیم در ادامه توانستیم برتری خود را به ذوب‌آهن دیکته کنیم و به گل پیروزی و 3 امتیاز دست یابیم. اعتقاد دارم باز هم می‌توانستیم به ذوب‌آهن گل بزنیم اما فرصت‌های مناسبی را از دست دادیم.

دایی عملکرد شاگردانش را قابل قبول توصیف کرد و گفت: با این پیروزی مجددا به کورس قهرمانی بازگشتیم. به همین خاطر از تک‌تک‌ شاگردانم تشکر می‌کنم، دست آنها درد نکند که با بازی خوب خود باعث پیروزی تیم شدند. از هوادارانی که امروز از تیم ما حمایت کردند نیز تشکر می‌کنم، آنهایی که در سرما و گرما حمایت کافی را از تیم دارند.

وی ضمن ابراز تاسف از انتشار اخباری که پیرامون حوادث تمرین روز پنجشنبه سرخپوشان مطرح شده است گفت: متاسفم برای بعضی از افراد که اسم خود را خبرنگار گذاشتند و در سایت‌های خود خبرهایی به دروغ منتشر می‌کنند. متاسفانه اخبار نادرست در حاشیه تمرین ما منتشر شد و یک نفر هم زنگ نزد پیگیر این موضوع شود که آیا اتفاقی افتاده است یا نه.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه به دروغ عنوان شده به ماشین من حمله شده است در حالی که اصلا چنین اتفاقی صورت نگرفته است. من در حال خروج از ورزشگاه درفشی‌فر بودم که بیرون از ورزشگاه 2 نفر که در پژویی نشسته بودند با یک خودرو پراید که در آن 3 جوان حضور داشتند درگیر شدند. متاسفانه آن 2 نفر که حالت عادی نداشتند و مقصر درگیری بودند به زدوخورد با سرنشین خودرو پراید پرداختند. در این بین یکی از 2 سرنشین پژو سنگی را به سمت طرف مقابل پرتاب کرد که به ماشین من برخورد کرد.

دایی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم درگیری جای دیگری صورت گرفت اما داستان ساختند و گفتند به ماشین دایی حمله شده است، متاسفم ما در مملکتی اسلامی زندگی می‌کنیم اما هیچ کار ما اسلامی نیست. متاسفانه خبرهایی به دروغ می‌نویسند و مطالبی نادرست را اعلام می‌کنند و من مجبورم به عالم و آدم توضیح دهم.

وی با یادآوری آنچه پس از تمرین روز گذشته پرسپولیس رقم خورده، ادامه داد: با توجه به اینکه به اطراف ورزشگاه درفشی‌فر ساخت و ساز صورت می‌گیرد افرادی که دیروز با هم درگیر شده بودند نه تنها برای ماشین من بلکه برای خودروی چند نفر دیگر هم مشکلاتی بوجود آوردند که خوشبختانه عوامل بروز درگیری دستگیر شدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از اینکه نیروی انتظامی با عواملی که نظم را بر می‌زنند برخورد می‌کند روز گذشته نه کسی با علی دایی کاری داشت و نه کسی به سمت من سنگ پرتاب کرد اما اخبار دروغ منتشر کردند. من نمی‌دانم به دنبال چه چیزی بودند و می‌خواستند چه چیزی را ثابت کنند که چنین اخباری را منتشر کردند. شاید می‌خواهند به دیگران یاد بدهند که می‌شود به خودروی علی دایی حمله کرد. مطمئن باشید چنین اتفاقی به راحتی صورت نمی‌گیرد و پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به داوری این دیدار اعتراض داشت، گفت: آقای آذری از دوستان خوب من است و من خیلی ایشان را دوست دارم. شاید حدود 15 سال است که با ایشان رفت‌و آمد دارم و احترام زیادی هم برای نظرات آقای آذری قائل هستم اما شما این بازی را با بازی قبلی ما مقایسه کنید و متوجه می‌شوید که در این بازی اتفاق خاصی نیفتاد.

وی ادامه داد: در بازی قبلی ما با تراکتورسازی با آن همه زمانی که تلف شد داور فقط 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و در این بازی که اتفاقی هم نیفتاده بود 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام شد. آقای کمیته داوران بیایید این موضوع را بررسی کنید که چرا این اتفاقات می‌افتد؟ اگر این بازی 4 دقیقه وقت تلف شده داشته باشد، بازی قبلی ما با تراکتورسازی باید 16،17 دقیقه وقت تلف شده داشت.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه کمیته داوران بررسی کند که چه اتفاق‌هایی می‌افتد، عنوان کرد: من سر جای خودم ایستاده‌ام و داور چهارم آمده به ما می‌گوید طبق قانون با شما برخورد می‌کنیم. مگر من چه کار کرده‌ام که می‌خواهید طبق قانون با من رفتار کنید؟ چون حق را گفته‌ام همیشه باید مقابل من جبهه بگیرید؟ من مطمئن هستم این روزها می‌گذرد و مردم در آینده خیلی بهتر و شفاف‌تر خیلی چیزها را می‌فهمند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)