علی دایی پس از تمدید یک ساله قراردادش با فدراسیون فوتبال گفت که برای فصل تیم قدرتمندی را راهی رقابتهای لیگ می‌کند.

علی دایی امروز با حضور در باشگاه راه آهن قراردادش را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کرد.

دایی در نشست خبری امروز درباره تمدید قراردادش توضیح داد: لازم می‌دانم که ابتدا از مالکان و مدیریت باشگاه که امسال سال خوبی را پشت سر گذاشتیم تشکر کنم. هماهنگی کامل بین مدیریت و کادر فنی وجود داشت و خدا را شکر انسجام و هماهنگی باعث شد تیم نتیجه‌ای را به دست آورد که نسبت به سال‌های قبل بسیار خوب بود.

 

وی افزود: با توجه به اهداف باشگاه و صحبتی که قبل از فصل با مسئولان داشتم دیدم که هدف‌شان این است تا تیم قوی برای فصل آینده تشکیل دهند و به مقام قهرمانی لیگ برسند. باشگاه هدف دارد و برنامه‌ریزی می‌کند. ما 4 – 5 جلسه خیلی خوب داشتیم و مسائل و بحث‌های خوبی عنوان شد و با توجه به مشاوران باشگاه دوست داشتم همه چیز را نسبت به بقیه تیم‌ها و باشگاه‌ها تغییر دهم و تنها به سال پیش‌رویمان توجه نکنم. به همین دلیل به توافق رسیدیم تا امسال هم در خدمت مجموعه سورینت باشم و سال بعد قدم بزرگی در لیگ برداریم. در حال حاضر به توافق رسیدیم و از شنبه کارهای اصلی‌مان را انجام می‌دهیم و تیم قدرتمندی را خواهیم بست.

 

دایی همچنین با بیان اینکه سال‌های قبل در راه آهن تیم را دیر می‌بست، افزود: الان فرصت مناسبی است تا خودم تیمم را با شرایطی که بقیه دارند ببندم و آن طور که دوست دارم آماده کنم. مطمئنا می‌توانیم سال‌های بعد حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. همچنین خوشحالم که باشگاه به من اطمینان کرد و امیدوارم جواب اطمینان‌شان را بدهم و با قدرت وارد مسابقه‌ها شویم. ما سال‌های قبل شرایط دشواری داشتیم اما امسال شرایط مهیاست تا با قدرت حاضر شویم. از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تا حدی که برنامه‌های سازمان لیگ به ما اجازه می‌دهد، برنامه‌ریزی داریم. مطئنا تیمی که از حالا کارش را شروع می‌کند بهتر از سال‌های قبل نتیجه خواهد گرفت.

 

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چند درصد از بازیکنان فصل‌های قبل را حفظ خواهد کرد توضیح داد: تغییر و تحولاتی خواهیم داشت و تا حدی که قانون به ما اجازه می‌دهد سعی می‌کنیم ضعف‌ها را پوشش دهیم. من نقاط ضعف را در دو سالی که پشت سر گذاشتیم شناختم و سعی می‌کنم با بهترین‌ها آن‌ها را پوشش دهم. در این مدتی هم که گذشت خیلی فکر کردم و در هر پست سه بازیکن مد نظرم است که با تلاش مدیریت می‌توانیم جذب‌شان کنیم. با این حال من دست از سازندگی برنمی‌دارم. جوانانی هستند که می‌توانند در سال‌های آینده به باشگاه سورینت کمک کنند.

 

دایی همچنین درباره تغییر در کادر فنی افزود: کمترین تغییر را در کادر فنی خواهیم داشت و با توجه به بودجه‌ای که تعیین کردیم همان کادر فنی به کارش ادامه خواهد داد.

 

علی دایی همچنین در بخش دیگری از نشست خبری درباره طلبش از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من طلبم را به صورت قانونی پیگیری می‌کنم و تابع تصمیمات کمیته انضباطی هستم. ان‌شاءالله که به آن می‌رسم. در جلسه قبلی کمیته انضباطی هم همه مدارک را رو کردیم اما متاسفانه باشگاه پرسپولیس چنین چیزی را قبول ندارد. با این حال هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد بهتر است چون در حقوق واردتر از من و شما هستند.

 

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین درباره استعفای گل‌محمدی خاطرنشان کرد: راجع به این موضوع صحبت نکنم و دامن نزنم بهتر است. شما خبر استعفای گل‌محمدی را زدید اما روزی که او را به پرسپولیس آوردند نه من می‌دانستم و نه تصمیم‌گیرنده بودم که الان بخواهم درباره‌اش صحبت کنم. به هر حال پرسپولیس و استقلال نتیجه می‌خواهند و هواداران تنها دنبال قهرمانی تیم‌شان هستند اما متاسفانه در چند سال اخیر چنین چیزی نبوده و باید درباره این موضوع از مدیریت باشگاه‌ها بپرسیم.

 

وی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا با خداحافظی مهدوی‌کیا در بازی با سپاهان موافق بود تاکید کرد: این موضوع در جامعه و ورزش ما اپیدمی شده و شما نمی‌توانید درستش کنید. شأن مهدی خیلی بالاتر از این است که در بازی رسمی خداحافظی کند. او باید در یک بازی بزرگ ملی خداحافظی می‌کرد و فدراسیون باید این کار را انجام می‌داد.

دایی اضافه کرد: ما انتظاری نداشتیم اما برای کسانی که دوست دارند خداحافظی کنند حتما باید در بازی ملی باشد نه باشگاه. حالا مهدی دوست داشته در بازی باشگاهی این کار را انجام دهند و نظرش قابل احترام است اما خودم چنین کاری را دوست ندارم. دیدید که خداحافظی‌ام هم بعد از قهرمانی تیم در لیگ بود. از این کارم هم ناراحت نیستم و خوشحالم که به آن شکل در سایپا خداحافظی کردم ولی مهدی چندین سال در تیم ملی زحمت کشیده. با این کارها خودمان را تبرئه می‌کنیم و دوست نداریم شخصیت بازیکنان ملی‌مان را حفظ کنیم.

وی همچنین درباره خداحافظی علی کریمی تنها به یک جمله قناعت کرد و گفت: امیدوارم کریمی هم موفق باشد.

علی دایی در پایان این نشست خبری در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس به او شده بود تاکید کرد: من در مورد پرسپولیس صحبت نمی‌کنم اما تنها می‌گویم سه، چهار پیشنهاد از باشگاه‌های مختلف داشتم اما سورینت را بهتر دانستم. الان اینجا خانه من است و دوست دارم در سورینت به آرزوهای فوتبالی‌ام برسم.

بعد از صحبت‌های علی دایی و سعیدی کیا در این نشست خبری قرارداد این مربی با راه آهن به مدت یک سال دیگر تمدید و به امضا رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)