پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه خوبی در فدراسیون فوتبال داشتیم و مدارک را ارائه کردیم.

علی دایی پس از حضور در جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی برگزار شد و ما مدارک را ارائه کردیم و فدراسیون در این زمینه تصمیم می‌گیرد. جلسه مثبتی بود.

وی ادامه داد: امیدوارم مشکلات در آینده حل شود و ما صحبت‌هایمان را مطرح کردیم.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس همچنین در گفتگوی دیگری گفت: برای تمام حرفهایم مدرک دارم و هیچ گاه از موضع خودم عقب نشینی نمی کنم.

علی دایی گفت: نامه ای به من در خصوص شرکت در جلسه امروز داده نشد اما باشگاه پرسپولیس و رویانیان اصرار داشتند که من در این جلسه شرکت کنم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس افزود: برای حرف هایم مدرک دارم و حرف بیهوده نمی زنم و هیچ گاه نیز از موضع خودم عقب نشینی نمی کنم.

وی ادامه داد: در صحنه اي از بازی پرسپولیس و سپاهان شجاع خلیل زاده گردن میثم حسینی را گرفت و صحنه به صورتی بود که داور و کمک داور باید آن را می دیدند.

دايي بیان داشت: اشتباه قهرمانی در بازی پرسپولیس و تراکتور به هیچ عنوان شباهتی با دیدار پرسپولیس و سپاهان نداشت. پنالتی بازی اخیر 100 درصد مشکوک بوده است.

وی در پایان در خصوص قهرمانی عنوان داشت: به هیچ عنوان هواداران پرسپولیس قهرمانی را تهدید نمي کند و این مسئله نیز مشکوک است و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)