مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي گفت: چهارشنبه بازي سختي با بنيادكار داريم اما فقط به سه امتياز بازي فكر مي‌كنيم.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره شرايط اين تيم و ديدار روز چهارشنبه با بنيادكار در ورزشگاه آزادي اظهار كرد: خدا را شكر شرايط پرسپوليس خوب است و مشكل خاصي در تيم نداريم. خود را آماده مي‌كنيم تا چهارشنبه يك بازي سخت را مقابل بنيادكار انجام دهيم و فقط براي كسب سه امتياز به ميدان مي‌رويم چرا كه ميزبان اين بازي هستيم.

وي درباره بازي ذخيره‌هاي پرسپوليس مقابل تيم ب پرسپوليس گفت: امروز كلا تيم را تعطيل كرده بوديم و تصميم گرفتيم كه بازيكنان اصلي استراحت كنند و يك بازي دوستانه خيلي خوب را با تيم ب برگزار كرديم تا بازيكنان ذخيره در شرايط بازي بمانند و آمادگي خود را از دست ندهند.

 

وي درباره صحبت‌هايش در بين دو نيمه اين بازي با بازيكنان پرسپوليس گفت: به خاطر بازي بدي كه در نيمه اول انجام داده بودند، از آنها ناراحت بودم. با آنها صحبت كردم و خوشبختانه در نيمه دوم بازي بهتري انجام دادند و يك گل هم به ثمر رساندند.

 

دايي در پاسخ به اين سوال كه خروطي يكي از مسوولان باشگاه استيل آذين عنوان كرده دايي هر كار بخواهد انجام مي‌دهد، گفت: من به اين صحبت‌ها كاري ندارم و جواب كسي را نمي‌دهم. بازي پرسپوليس و استيل آذين تمام شد و ما در زمين حرف خود را زديم. ديگر درباره آن بازي صحبت نمي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)