خوشحالم شیث شکایت کرده/برای حفظ اصول حاضرم از جوان 18 ساله به جایش استفاده کنم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از برتری این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: با نتایجی که در دیدارهای پیش رو کسب می‌کنیم خاطرات تلخ گذشته را از ذهن هواداران پرسپولیس پاک خواهیم کرد و تلاش می کنیم این روند را در ادامه لیگ حفظ کنیم.

 

علی دایی پس از برتری دو بر صفر عصر امروز شنبه تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با بیان این مطلب افزود: به نظرم پرسپولیس امروز مزد 40 روز زحمت و تلاش خود را گرفت. ما در تعطیلات نیم فصل 40 روز خیلی خوب تمرین کردیم.

 

تمرینات آماده سازی مناسبی را پشت سر گذاشتیم و در دو اردوی خوب دیدارهای تدارکاتی مناسبی برگزار کردیم نتیجه این زحمات شد بازی خوب مقابل صنعت نفت و نتیجه ای که بدست آوردیم.

 

وی افزود: تیم پرسپولیس در هر دو نیمه بهتر از صنعت نفت بازی کرد. بازیکنانم در این مسابقه  نظم و دیسیپلین تاکتیکی که شاید در دیدارهای گذشته به اجرا نمی گذاشتند را در مسابقه امروز در زمین پیاده کردند.

 

ما در طول مسابقه به تیم صنعت نفت موقعیت گلزنی ندادیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم و در شرایطی که می توانستیم با اختلاف 4 یا 5 گل پیروز شویم به برتری 2 بر صفر رضایت دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خدا را شکر کرد که این تیم مسابقات لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرده است و گفت: سعی می کنیم در ادامه مسابقات لیگ برتر با بازیهای خوب خاطرات تلخ گذشته را از ذهن هواداران پاک کنیم.

وی با تشکر از تلاش شاگردانش گفت: ما دو اردوی پرفشار را پشت سر گذاشتیم و بازیکنانم در زمان تعطیلات لیگ برتر مدت ها از خانواده خود دور بودند. آنها تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و تلاششان در تمرینات مرا به آینده تیم امیدوار کرد. قطعا در فوتبال اگر تلاش کنید نتیجه کارتان خوب خواهد بود.

دایی افزود: ما تازه اول راه هستیم مسابقات حساسی پیش روی ماست و باید در ادامه دیدارهای لیگ برتر امتیازات لازم را جمع کرده و ناکامی ها را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات بازیکنان صنعت نفت که مدعی شده بودند تیم فوتبال پرسپولیس با بهره گیری از اشتباهات داوری به پیروزی رسیده است گفت: بازیکنان صنعت نفت نظرشان را گفته اند . من فکر نمی کنم داور در بازی امروز عملکرد بدی داشت. در زمین مسابقه اتفاق قابل ذکری به وقوع نپیوست که بخواهیم پیروزی شکست یک تیم را به داوری ربط بدهیم. سوت های داور عادلانه بود و بی انصافی است که بخواهیم برد تیم پرسپولیس را به اشتباهات داوری ربط بدهیم.

 

وی گفت: تیم صنعت نفت در نیمه اول یک موقعیت نصفه و نیمه بیشتر نداشت و ما شاید اگر در همان نیمه اول دقت عمل به خرج می دادیم با4 گل به پیروزی می رسیدیم در نیمه دوم هم پرسپولیس تیم برتر میدان بود و بارها تا آستانه گلزنی پیش رفت. فوتبال ما نمایانگر همه چیز بود و شایسته پیروزی مقابل این تیم بود.

دایی در پاسخ به خبرنگاری که گفت چرا تیم فوتبال پرسپولیس این همه فرصت را از دست می دهد آیا راهکاری برای حل این مشکل دارد خاطرنشان کرد: اینکه در مسابقه فوتبال تیم ها فرصت های زیادی را از دست می دهند طبیعی است که اگر غیر از این بود در هر بازی باید بیش از 10 گل رد و بدل می شد. بلکه ما می توانستیم امروز با بیش از 5 گل تیم صنعت نفت را شکست دهیم اما فوتبال همین است و یک تیم نمی تواند از همه فرصت های خود استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای من مهم این بود که لیگ را با پیروزی آغاز کنیم و فرقی نمی کرد که یک بر صفر پیروز شویم یا 10 بر صفر. من خیلی خوشحالم که دو بازی اخیرمان در لیگ برتر را بدون گل خورده به اتمام برسانیم و توانیم استارت خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

دایی در خصوص کنار گذاشتن شیث رضایی از این تیم گفت: پرونده شیث پیش من مختومه شده است من این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده ام که در خصوص وی تصمیم گیری کنند. من به مدیریت باشگاه تاکید کردم تا زمانی که سرمربی پرسپولیس هستم شیث رضایی نباید در این تیم حضور داشته باشد.

وی  با اشاره به شکایت شیث رضایی گفت: انشاءالله که شیث از من شکایت کرده باشد . این حق قانونی هر شهروندی است که به دنبال احقاق حق خود باشد. خیلی خوشحالم که شیث رضایی از من شکایت کرده و با شکایت او من به شما (خبرنگاران) می توانم ثابت کنم که چه کسی شعار می دهد و چه کسی واقعیت را می گوید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: این روزها رضایی و مدیربرنامه هایش صحبت های زیادی کرده اند که تمام اظهارنظرهای آنها قابل پیگیری است. وکیل من پیگیر موضوع است و قطعا ثابت خواهیم کرد که ادعای اینها درست است یا نه.

وی خاطرنشان کرد: من سرمربی تیم هستم و این حق قانونی من است که بگویم یک بازیکن را می خواهم یا نمی خواهم من اگر حرفی می زنم احتیاج به دلیل و اما و اگر ندارم. در مسائل فنی تیم من تصمیم گیرنده هستم و تصمیمم این بوده که شیث را کنار بگذارم.

دایی تاکید کرد: من بی دلیل به حاشیه نمی روم و حرفم را رک می زنم، با دلیل و مدرک. متاسفانه آقای رضایی و مدیر برنامه هایش در سایت  و روزنامه ها حرف هایی زده اند که باید آنها را ثابت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من و تیمم نیاز به آرامش داریم و امیدوارم بتوانم دینم را به پرسپولیس و هواداران ادا کنم چرا که من مدیون مردم هستم و هر چه زحمت می کشم برای ادای دینم به آنهاست.

وی در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: نمی دانم چرا اینقدر موضوع شیث رضایی را پیگیری می کنید. آخر پیگیری این موضوع چه کمکی به فوتبال ایران می کند. بیایید به اصل فوتبال بپردازید پرداختن به این موضوع چه کمکی به فوتبال می کند.

دایی گفت: من حرف هایی که تا به امروز در مورد شیث زدم حرفهایی بوده از دل خانواده که نباید می زدم در دلم حرفهای زیادی است که آن را تا به امروز مطرح نکرده ام که اگر لازم باشد این مسائل را بیان می کنم. آن هم با مدرک و دلیل و سند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا برای شیث رضایی مهر جایگزین دارید گفت: من مسائل تیم به امور فنی خلاصه نمی شود من قطعا برای شیث بازیکن جایگزین دارم این همه بازیکن در تیم من هست. اگر نیاز باشد از یک بازیکن 18 ساله درپست دفاع استفاده می کنم و هیج ابایی هم از این کار ندارم. من به اصولی پایبندم و برای این اصول حاضرم جانم را هم بدهم. من با این اصول زندگی کرده ام و نمی گذارم کسی این اصول را زیر سئوال ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)