تکلیف اشپیتیم امروز مشخص می شود

مرجع خبری پرسپولیس آرفي منتظر بود ببيند دايي در تنها بازي دوستانه كيش با او چه مي‌كند. عجيب بود اما سرمربي پرسپوليس به تنها بازيكني كه 90 دقيقه ميدان داد اشپيتيم بود.

دايي مي‌خواست آرفي را امتحان كند و البته ناظران بازي دوستانه مي‌گويند مهاجم آلماني- آلبانيايي در اين آزمون موفق شده است حتي اگر گل نزده باشد.

اشپيتيم در نيمه اول يكي دو موقعيت گل هدر داد اما ضربه برگردان او كه توسط گلر حريف برگشت داده شد و بعد با ضربه مهدي شيري دوست صميمي آرفي به گل رسيد حاصل انگيزه و استمرار او در تلاش براي باز كردن دروازه حريف تداركاتي بود.

 

به‌خاطر همين تدبير جالب علي دايي براي تست كردن بيشتر آرفي، او در تمرين صبح ديروز آماده و سر حال نشان داد تا مشخص شود اتفاقات خوبي در مثبت شدن رابطه دايي- آرفي و البته نگاه سرمربي به اين بازيكن در حال رخ دادن است.

 

ديروز محمود خوردبين در مصاحبه‌اي با قاطعيت اعلام كرده بود آرفي جايي نمي‌رود، او خودش نيز موكدا مي‌گويد جايي نمي‌رود و مي‌خواهد در پرسپوليس بماند. از سوي ديگر معاوضه او با مهاجمي كه در 9 بازي فقط 57 دقيقه بازي كرده و به لحاظ آماري برتري چشمگيري بر آرفي ندارد توجيه شدني نيست.

تا چند روز پيش و قبل از بازي شهرداري بسياري فكر مي‌كردند به غير از علي دايي، تمام هواداران، بازيكنان و حتي برخي مسوولان باشگاه پرسپوليس دوست دارند آرفي بازي كند. اين فرضيه در بازي با شهرداري كمرنگ شد اما با پيش كشيده شدن بحث معاوضه او با اولروم و علاقه دايي به مهاجم تراكتورسازي دوباره اين مساله قوت گرفت.

در اردوي كيش دوباره شرايط تغيير كرده است. حالا همه مي‌خواهند آرفي بماند و انگار دايي هم مجاب شده او را نگه دارد. در اين ميان البته درخواست هواداران، عدم حضور بازيكنان تستي توانمند در تمرين و خواسته حبيب كاشاني هم تاثيرگذار است.

با اين حال به نظر مي‌رسد تا امروز و جلسه كاشاني- دايي در كيش براي رسيدن به پاسخ قطعي در مورد ماندن يا رفتن آرفي بايد منتظر ماند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)