مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی راه آهن قصد دارد در صورت عدم تایید مامادوتال از سوی مصطفی دنیزلی، مدافع بورکینافاسویی پرسپولیس را جذب کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علی دایی که تیمش رکورد تعداد تساوی های پی در پی لیگ برتر را در اختیار دارد معتقد است به دلیل میانگین نامناسب قدی مدافعانش توانایی حفظ نتایج را در نیم فصل نخست لیگ نداشته است.

از همین رو سرمربی راه آهن قصد دارد از میان هادی شکوری ، مامادوتال یا لک چیرا یک مدافع بلند قامت را به ترکیب تیمش اضافه کند. از آنجایی که حضور شکوری در پرسپولیس مراحل نهایی خود را طی می کند و جضور لک چیرا در راه آهن هم منتفی شده است، مامادوتال مدافع بورکینافاسویی پرسپولیس تنها گزینه کادرفنی راه آهن محسوب می شود.

 

دایی اعتقاد دارد که مدافع پرسپولیس علاوه بر میانگین قدی مناسب در جایگیری هم پخته عمل می کند و می تواند رهبری خط دفاعی راه آهن را به عهده بگیرد. از همین رو زردپوشان در انتظار حضور مامادوتال در ایران و روشن شدن وضعیت این بازیکن در پرسپولیس هستند. در صورتی که دنیزلی این بازیکن را در میان نفرات مازاد تیمش قرار دهد، راه آهن برای جذب این مدافع سیه چرده اقدام خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)