کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس/6
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس درباره اينکه همه گل‌هاي پرسپوليس را در اين فصل تنها بازيکنان جديد به ثمر رسانده‌اند  گفت: ما بر حسب نيازمان بازيکنان خيلي خوبي را گرفتيم.

 

درباره بازيکناني که گرفتيم ابتدا خيلي مباحث مطرح شد. حتي در نظرسنجي برنامه 90 هم شديم سومين تيم به لحاظ جذب بازيکنان. گل‌هاي تيم هم با همکاري کل تيم به ثمر مي‌رسد و سعي و تلاش همه بازيکنان بوده است. هر گلي که زده‌ايم کل تيم زده‌اند و اگر گلي بخوريم، کل تيم مشکل داشته است.

علي دايي درباره‌ي وضعيت بازيكن خارجي تازه وارد تيمش گفت: زلاتان از ديروز با ما كار كرده و فكر مي‌كنم و پس از تمرينات فردا كه در نهايت 4 جلسه تمريني را پشت سر بگذاريم مي‌توانم نظر نهايي‌ام را درباره‌اش اعلام كنم.

دايي همچنين پاسخ به سوال خبرنگار يكي از خبرگزاري‌ها كه به او گفت آيا مربي‌اي را مي‌شناسيد كه وقتي به بن‌بست مي‌خورد مشكلات را به گردن خبرنگاران نيندازد، تصريح كرد:

 

 

من كه رسانه‌اي ندارم كه بخواهم حرف‌هايم را آن طور كه هست انعكاس دهم. وقتي تاكنون خبرگزاري شما چندين بار حرف‌هاي غير واقعي را از من منتشر كرده و روزنامه‌ها هم خبرها را از روي سايت شما برداشتند و كار كردند، چه بايد بگويم. خيلي وقت‌ها روزنامه و مجله ورزشي مي‌خرم تا ببينم خودم چه گفته‌ام! وقتي صحبتي نمي‌كنم و مصاحبه‌اي را به دروغ منتشر مي‌كنند چه بايد بگويم بازيكن پيش من مي‌آيد و مي‌گويد هيچ مصاحبه‌اي نكرده اما در فلان روزنامه به نقل از او مصاحبه‌اي انتقاد آميز عليه تيم زده‌اند. وقتي اين مسائل هست بايد آن را به گردن چه كسي انداخت. شما چيزي مي‌نويسيد كه روحم از آن بي‌خبر است.

وي افزود: هفته پيش در يكي از نشريات نوشته بودند علي دايي ويلايي در كلاردشت دارد كه شبيه يك توپ فوتبال است اما اگر من يك متر زمين در كلاردشت داشتم بياييد من هرچه خواستيد به شما مي‌دهم. يا اينكه مثلا من ماشين بنزم را يك سال و نيم است فروخته‌ام و اصلا ديگر بنز سوار نمي‌شوم و فقط با پرادو اين طرف و آن طرف مي‌روم! دايي در اين لحظه به شيث گفت آقاي شيث تا حالا در اين يك و نيم سال من را با بنز ديده‌اي كه شيث گفت نه.

دايي ادامه داد: يا اينكه مي‌گويند من بحث حضور برادرم در كادر فني را با كاشاني مطرح كردم. دايي از كاشاني پرسيد آقاي كاشاني خداوكيلي چنين بوده است كه كاشاني گفت خداوكيلي چنين نبوده است. روزنامه‌ها تيتر مي‌زنند به اين بزرگي (دايي دستش را 30 سانتي‌متر باز كرد) بعد كه مي‌روي دنبال مطلب مي‌گردي بايد با ميكروسكوپ بگردي تا مطلب مربوط به آن تيتر را پيدا كني.

دايي خطاب به آن خبرنگار گفت: وقتي مي‌گوييم پرسپوليس ميليون‌ها هوادار دارد و آن‌ها از پيروزي تيم‌شان خوشحال مي‌شوند پس شما بايد به من كمك كنيد تا من آرامشي داشته باشم تا بهترين نتايج را بگيريم و به تبع آن مردم خوشحال شوم. درست يا غلط من سرمربي پرسپوليس هستم و اين تيم ميليون‌ها هوادار دارد. اگر دوست داريد به مردم كمك كنيد، بايد به من كمك كنيد. همه اين مسائل دست به دست هم مي‌دهد.
من هم سؤالي دارم اين است كه شما مردمي كه پرسپوليسي هستند را دوست داريد؟ شما با اين نيت كه مردم را دوست داريد بايد به من كمك كنيد، چون آمدم به اين تيم خدمت كنم.
بايد به مردم كمك كنيم، نه اينكه در يك خبرگزاري كه تمام روزنامه‌ها از آنها استفاده مي‌كنند دروغ نوشته شود و بعد روزنامه‌ها خبر را به نقل از خبرگزاري‌ها بزنند.

كاشاني هم در اين بحث ورود كرد و گفت: معتقدم همه رسانه‌ها بايد به تيم‌هاي بزرگ و پرهوادار كمك كنند و كلا در فوتبال انتقادهاي سازنده داشته باشند. وقتي در اين مملكت فوتبال تنها تفريح مردم است، بايد به موفقيت تيم‌ها كه خوشحالي مردم را در پي دارد، نگاه ويژه داشته باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)