8 روز دیگر ، عیسی به دین خود موسی به دین خود!

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در اين فصل دنبال شكستن ركوردي نبوده‌ام، بلكه فقط دنبال حق‌ خودمان و قهرماني هستم.

 

علي دايي پس از برتري يك بر صفر برابر فولاد خوزستان و فيناليست‌شدن پرسپوليس در جام حذفي در ادامه نشست خبري اظهار داشت: خوشحالم از اینکه برنده این بازی در چنین شرایطی بودیم. من کنار زمین نمی توانستم نفس بکشم چه برسد به بازیکنان.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه قضاوت سعيد مظفري‌زاده چگونه بود، گفت: نمي‌توانم صحبت خاصي در اين زمينه داشته باشم، اما به نظرم اخراج حمودي درست بود.

دايي در مورد اينكه در صحنه مشكوك به پنالتي فولاد داور نبايد پنالتي اعلام مي‌كرد، گفت: خود من هم فكر كردم داور آن صحنه را پنالتي اعلام كند، اما چون از صحنه دور بودم نمي‌توانم نظر قطعي بدهم. ترسيدم كه نكند سوت پنالتي بزند.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به خبرنگار اهوازي كه شما صادقانه حرف مي‌زنيد و اين مسئله قابل تقدير است، اظهار داشت: من آنچه كه به نظرم واقعي بود گفتم شايد در آن صحنه داور بايد پنالتي مي‌گرفت و من حقيقت را گفتم.

وي در مورد اينكه در هفته‌هاي اخير خودش و پرسپوليس تحت فشار بوده‌اند، گفت: من بايد از همه بازيكنانم تشكر كنم كه در سخت‌ترين شرايط فقط به فوتبال فكر كردند و بدون حاشيه براي سربلندي پرسپوليس تلاش كردند و به من و پرسپوليس كمك كردند بنابراين بايد از آنها قدرداني شود. ما هر وقت همدل بوده‌ايم كارهاي بزرگ انجام داده‌ايم. اميدوارم اين همدلي و با هم بودن محكم‌تر و بهتر شود. پرسپوليس هشت نه سال بود كه در اهواز پيروز نشده بود و امروز كار بزرگي انجام داديم. متاسفانه آخر فصل است با اين حال اميدوارم فصل را با قهرماني در جام حذفي و خاطره خوب تمام كنيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه در ابتداي فصل گفته مي‌شد ركوردهاي تلخي در اين تيم برجاي گذاشته اما اكنون ركوردهايي مانند پايان شكست‌ناپذيري قلعه‌نويي برجاي گذاشته، گفت: ما به دنبال ركوردشكني نيستيم، دنبال حقمان هستيم و حق هم گرفتنی است و باید حداقل يك جام قهرماني در اين فصل است و تلاش مي‌كنيم اين حقمان را بگيريم. دو بازي سخت در برابر ملوان داريم كه مي‌خواهيم در اين 2 ديدار 2 شكست خود را در ليگ برتر برابر اين تيم جبران كنيم. باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم و دو بازی مقابل ملوان را ببریم و خاطرات خوشی را برای هواداران به جا بگذاریم.

وي در مورد اينكه چند بازيكن پرسپوليس فصل آينده در اين تيم خواهند ماند، گفت: هنوز وضعيت خودم در پرسپوليس مشخص نيست آن موقع شما در مورد بازيكنان سؤال مي‌كنيد!

دايي در مورد اينكه در صورت قهرماني پرسپوليس در اين تيم خواهيد ماند يا خير، گفت: شما در مورد مسائل فني بپرسيد، من هم در اين موارد پاسخگو خواهم بود. قراردادم هفت هشت روز ديگر تمام مي‌شود و پس از آن عيسي به دين خود و موسي به دين خود. حرف‌هايم را پيش از اين زده‌ام و ديگر تمايلي به تكرار آن ندارم وجدانم راحت است زيرا براي پرسپوليس زحمت كشيده‌ام.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه بهتر است شما نيز در مورد آب و هواي بد اهواز صحبت كنيد تا مسئولان به اين مشكل جدي‌تر رسيدگي كنند، تاكيد كرد: فكر مي‌كنم در هيچ جاي دنيا در چنين شرايط آب و هوايي مسابقه برگزار نكنند. من كنار زمين نمي‌توانستم به راحتي نفس بكشم چه برسد به بازيكنان. خطرات بازي در چنين هوايي در آينده بر روي بازيكنان مشخص خواهد شد نه اينكه در دو سه روز ديگر بگويند كه يك بازيكن مريض شده است.

وي در مورد اينكه اي كاش ناظران AFC دو سه روز ديرتر از ايران مي‌رفتند، گفت: من در اين مورد اظهارنظر نمي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)