مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي بعد از ظهر امروز جلسه ای با حبیب کاشانی در محل باشگاه پرسپولیس داشت. جلسه اي كه قرار است به طور هفتگي پيرامون مسائل مربوط به تيم فوتبال پرسپوليس برگزار شود.


به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس در حاشيه اين جلسه گفت و گويي با سرمربي تيم پرسپوليس راجع به موضوع اين جلسه انجام شد که مرور می کنید:

علت برگزاري اين جلسه چه بود؟ و در آن درباره چه موضوعاتي بحث شد؟

اين جلسه بسيار مفيد بود و ما بعد از بازي با پاس به اين نتيجه رسيديم كه هفته يك مرتبه دور هم جمع شويم و راجع به مسايل تيم و مشكلات احتمالي گفت و گو كرده تا بتوانيم امور تيم را به نحو احسن انجام دهيم. جلسه امروز اولين اين جلسات بود.

 

خوشبختانه در باشگاه پرسپوليس ما از همكاري صميمانه مديريت تيم بهره مي بريم كه باعث پيشرفت اين تيم خواهد شد.در باشگاه پرسپوليس هر كس وظيفه خود را به خوبي مي داند و براي انجام آن با جديت تلاش مي كند. وجود چنين جلساتي كمك مي كند با هم انديشي در مسير حل مشكلات تيم، قهرماني و سربلندي پرسپوليس حركت كنيم.

اين روزها سعي شده با انجام برداشت هاي خاص از برخي مصاحبه ها براي پرسپوليس حواشي درست كنند. آيا واقعا اختلافي وجود دارد؟

اصلا و ابدا، من از روز اول هم رابطه خوبي با آقاي كاشاني داشتم و تا امروز هم اين روابط روز به روز بهتر و حسنه تر شده است. بعضي ها دوست دارند با انجام شيطنت هايي باعث بروز اختلاف شوند.

شهرداري تبريز اين فصل تيم بي پروايي بوده است كه اين واقعيت را آمار گل هاي خورده و زده اين تيم نشان مي دهد. نظرتان درباره بازي با اين تيم چيست؟

بازي در تبريز هميشه سخت است و شهرداري هم مي خواهد از فرصت بازي خانگي به خوبي سود برد و مطمئنا با تمام قوا براي كسب امتياز روبروي ما قرار مي گيرد. ما نيز در بازي قبلي دو امتياز از دست داده ايم در نتيجه براي كسب سه امتياز به تبريز مي رويم.

از بازيكني كه براي تست آمده چه خبر؟

قرار است اين بازيكن اسلواك از فردا به تمرين اضافه شود و تا روز چهارشنبه او را محك خواهيم زد. اگر از شرايط خوبي برخوردار بود در مورد جذب او تصميم مي گيريم. اين بازيكن رزومه بسيار خوبي دارد اما براي ما ملاك شرايط حال است و بايد از آمادگي خوبي برخوردار باشد در فاصله تعطيلات نيز يك بازيكن ديگر براي تست به تيم اضافه مي شود. از نظر من بازيكن بايد سر تمرين حاضر شود و از نزذيك آمادگي و كيفيت خود را نشان دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)