به دنبال جلسه ناتمام کمیته فنی

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از ناتمام ماندن جلسه کمیته فنی و ترک این جلسه در اظهار نظری کوتاه گفت: رودربایستی را کنار گذاشتم و همه حرف هایم را زدم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در حالی که جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضور علی دایی و حبیب کاشانی ناتمام ماند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید بزودی مدارکش را برای اثبات حرف هایش ارائه می کند.

 

علی دایی پس از ترک جلسه کمیته فنی در اظهارنظری کوتاه می گوید: رودربایستی را کنار گذاشتم و همه حرف هایم را گفتم. مدارک زیادی دارم که بزودی برای اثبات حرف هایم ارائه می کنم.

دایی که در دو روز اخیر در دو مصاحبه مفصل به مدیریت باشگاه پرسپولیس انتقاداتی وارد کرده است ادامه داد: مجبور شدم مدارکی که در اختیار دارم را رو کنم که بزودی این کار را خواهم کرد. وقتی این مدارک را منتشر کردم آن وقت در مورد بقیه موارد صحبت می کنیم.

 

علی دایی از میانه های فصل نهم رقابتهای لیگ برتر جایگزین زلاتکو کرانچار در تیم فوتبال پرسپولیس شد و با وجود اینکه از ابتدای فصل دهم هدایت این تیم را برعهده داشت اما به موفقیت قابل انتظاری با این تیم دست پیدا نکرد. دایی در هفته های اخیر با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس به مشکل خورده است.

 

گفتنی است سایت باشگاه پرسپولیس دلیل ناتمام ماندن این جلسه را عدم تفاهم طرفین در برخی مسائل عنوان کرده است.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)