مرجع خبری پرسپولیس : در پی مطرح شدن پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به سرمربی سابق تیم ملی، علی دایی بازگشت به فوتبال را رد کرد.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، برخی سایت ها و روزنامه های ورزشی که ید طولایی نیز در انتشار اخبار کذب و حاشیه ای در خصوص باشگاه پرسپولیس دارند، روز گذشته از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری علی دایی در این تیم خبر دادند. بعد از پیگیری هایی که انجام دادیم مشخص شد حبیب کاشانی روز گذشته تماسی با دایی داشته که طی آن به هیچ عنوان صحبتی در خصوص سرمربیگری دایی در پرسپولیس مطرح نشده. تلاش ما برای صحبت با سرمربی سابق تیم ملی بی نتیجه ماند اما یکی از دوستان وی در این خصوص به خبرنگار مرجع خبری گفت : « آقای دایی در حال حاضر قصد استراحت دارند و به مسائل شخصی و اقتصادی رسیدگی می کنند ضمن اینکه هیچ تصمیمی برای سرمربیگری در باشگاه پرسپولیس ندارند.» .

در همین حال با محمد خاکپور دیگر گزینه ای که از سوی این رسانه ها برای سرمربیگری پرسپولیس مطرح می شود همکلام شدیم که وی در این خصوص گفت : « به هیچ عنوان مذاکره ای با حبیب کاشانی نداشته ام. آخرین تماس من با ایشان به چندین ماه قبل بازمیگردد که البته مربوط به مسائل فوتبالی نبود!». خاکپور در خصوص اینکه همیشه نامش به عنوان آلترناتیو نیمکت مربیگری پرسپولیس مطرح می شود افزود :

 « من دو سال قبل و پس از جدایی قطبی از پرسپولیس گزینه سرمربیگری این تیم بودم و اتفاقا در آن زمان مذاکرات جدی با باشگاه انجام دادم که با تغییرات مدیریتی دیگر سراغی از من گرفته نشد». به این ترتیب پرونده حضور سرمربی سابق تیم ملی در پرسپولیس به طور کلی منتفی شد.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)