پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه‌هایش را به هیات مدیره این باشگاه ارائه داد.

 علی دایی پس از جلسه با اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در این جلسه برنامه‌هایم را به هیات مدیره دادم و باید منتظر تصمیم آنها باشیم.

 

 علی دایی درمورد جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: ما با آقای رحیمی استارت کار را زدیم و صحبت‌های اولیه را انجام دادیم تا تیم قدرتمندی را برای فصل آینده روانه مسابقات کنیم. ما در اسیا بازی خواهیم کرد و باید تیم قدرتمندی راببندیم.

وی درباره این که چه بازیکنانی را برای فصل آینده در نظر دارد و کدام بازیکنان در این تیم می‌مانند؟ گفت: اجازه بدهید که ما صحبت‌هایمان را انجام دهیم و بعد که همه چیز مشخص شد در این مورد نظر بدهیم. وقتی قرارداد بستیم آن وقت برنامه‌ها را اعلام می‌کنیم.

دایی همچنین گفت: سعی ‌کرده‌ایم که نقاط ضعف سال گذشته قبل را برطرف کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه بخواهیم بازیکن جوان و باتجربه جذب کنیم فرقی نمی‌کند ما به دنبال پوشش نقاط ضعف خود هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره میزان موافقت هیات مدیره با برنامه‌های او گفت: خدا را شکر من از اول هم مشکلی نداشتم.

او سپس خطاب به خبرنگاران در مورد اینکه آیا برنامه‌اش را به مدیرعامل داده و مشکلی از این بابت ندارد،  با خنده گفت: این شما دوستان عزیز هستید که مشکلات را درست می‌کنید و صحبت‌هایی می‌کنید که خیلی از آنها واقعیت ندارد و ما کارمان را بر اساس برنامه‌ریزی انجام می‌دهیم. ما کارمان را انجام می‌دهیم و همکاری‌ که با هیات مدیره داریم کار را پیش می‌بریم. 

دایی در ادامه درباره سهم جوانان در تیم فصل بعد پرسپولیس گفت: ما تیممان را با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه می‌بندیم. چون اگر این دو گروه با هم باشند به ما کمک می‌کنند.

 

 دایی درخصوص اینکه آیا قصد دارد از بازیکنان جوان برای فصل آینده استفاده کند یادآور شد: فرقی نمی‌کند بازیکن جوان باشد یا باتجربه، ما می‌خواهیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و تیم قدرتمندی را به مسابقات بفرستیم.

 سرمربی پرسپولیس حاضر به اظهار نظر درباره حضور احتمالی علی کریمی در پرسپولیس نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)