پاس جز شوت سامره موقعيت نداشت/اگر با كاشاني مشكل داشتم يك دقيقه هم نمي‌ماندم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم پرسپوليس تهران پس از كسب پيروزي برابر پاس همدان گفت: در روزي كه چند بازيكن تاثيرگذار خود را در اختيار نداشتيم، توانستيم با برد از زمين مسابقه خارج شويم و مستحق پيروزي بوديم.

 

علي دايي برد ارزشمند برابر پاس همدان را نشان از قدرت اين تيم دانست و افزود: در نيمه اول با برنامه بازي را آغاز كرديم و توانستيم دو گل را به ثمر برسانيم، ولي با شروع نيمه دوم گل خيلي بدي خورديم و با اين گل بازيكنان ما دچار استرس شدند.

وي ادامه داد: روي نقاط ضعف و قوت تيم پاس كار كرده بوديم و تيم پاس به غير از شوتي كه علي سامره در محوطه جريمه به سمت دروازه ما شليك كرد موقعيت آنچناني نداشت و ما مي‌دانستيم كه آنها فقط با توپ‌هاي روي دروازه ما حمله خواهند كرد و ما توانستيم با استفاده از موقعيت‌هاي به وجود آمده و حفظ نتيجه صاحب اين پيروزي شويم.

علي دايي در مورد تيم پاس گفت: براي تيم پاس احترام زيادي قائلم و اميدوارم در بازي‌هاي بعدي اين تيم برنده باشد و خود را از پايين جدول بالا بكشد.

 

وي ادامه داد: ما فريب شرايط جدول ليگ را نخورديم و اينكه پاس آخرين تيم جدول است. من براي اين تيم احترام خاصي قايل هستم و اميدوارم اين تيم در بازي‌هاي آينده بتواند امتيازهاي لازم را جمع كند زيرا حيف است تيمي به اين بزرگي و با سابقه در چنين شرايطي باشد. در ديدار امروز مستحق برد بوديم. بازي خيلي سنگيني بود؛ ما مي‌خواستيم به صدر جدول نزديك شويم و پاس هم مي‌خواست از انتهاي جدول جدا شود كه 3 امتياز را ما گرفتيم.

 

وي در مورد محروميت عليرضا حقيقي گفت: بايد فرهنگ‌سازي در بين شهرستان‌ها ايجاد شود، چرا كه فرهنگ حاكم بر كشور ما باعث شده كه الفاظ ركيك و بدي را از سوي تماشاگران بشنويم و همدان اولين شهرستاني بود كه من اين موارد را شاهد نبودم.

سرمربي پرسپوليس در مورد بازي هفته آينده تيمش در برابر شهرداري تبريز گفت: متاسفانه در اين بازي محمد نوري را به علت سه اخطاره شدن از دست داديم، ولي براي آن بازي هم برنامه خاصي خواهيم داشت . باخت 3 بر يك در بازي اول در شأن پرسپوليس نبود و  باخت در جام باشگاه‌هاي آسيا را در بازي بعدي مقابل الوحده جبران خواهيم كرد.

وي در مورد شايعاتي كه در مورد اختلاف با حبيب كاشاني مديرعامل باشگاه مطرح مي‌شود گفت: من با كاشاني مشكلي ندارم و مطمئن باشيد اگر من با كسي مشكل داشته باشم يك دقيقه هم آنجا نخواهم ماند. نتايج پرسپوليس نشان دهنده آرامش در باشگاه است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)