پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان با توجه به پرونده خلعتبری از رئیس سازمان لیگ خواست به وعده خود در مورد این پرونده عمل کند.

پس از اخبار منتشره درباره لیست بازیکنان پرسپولیس برای فصل‌ آینده بهروز منتقمی قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دایی هنوز لیستی به باشگاه نداده و بازیکنان مورد نیاز خود را اعلام نکرده است. همچنین با توجه به حادشدن موضوع پرونده خلعتبری، محمد رویانیان از رئیس سازمان لیگ(مهدی تاج) خواست قولی که به وی در مورد خلعتبری داد را عملی کند.

تاج به رویانیان قول داده بود در صورتی که پرسپولیس رضایت‌نامه خلعتبری را بگیرد و او در لیگ خلیج عربی امارات بازی نکند بابت پول رضایت‌نامه او به رویانیان کمک خواهد کرد که اگر این پول به پرسپولیسی‌ها پرداخت شود قسط آخر عجمانی‌ها قابل پرداخت است.

همچنین حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در مورد نامه فیفا بابت کاروالیهو اظهار داشت: باید 7 هزار و 500 فرانک سوئیس و 63 هزار دلار به کاروالیهو پرداخت می‌کردیم اما پول مربی پرداخت شده و فقط باید 5 هزار و 500 فرانک سوئیس تا 11 اردیبهشت به فیفا پرداخت کنیم که این پول را هم پروین تقبل کرده تا فردا به حساب فیفا واریز شود. البته 11 اردیبهشت آخرین مهلت ما برای پرداخت این پول است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)