مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:” ما مستحق این باخت نبودیم و دو اشتباه بچه گانه باعث دریافت دو گل و باخت ما شد.”


به گزارش مرجع خبری و به نقل از  سایت باشگاه  دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیم‌های صبا و پرسپولیس که با نتیجه دو بر یک به سود صبا پایان یافت، گفت:” این برد را به تیم صبا تبریک می‌گویم هر چند اگر اشتباهات بچه گانه بازیکنان ما نبود و قدر موقعیت‌هایمان را هم بهتر می‌دانستیم نتیجه بازی به شکل دیگری رقم می‌خورد.”

وی در پاسخ به خبرنگاری که از تاثیر غیبت کریم باقری در باخت پرسپولیس سوال کرد، تاکید کرد:” این باخت ربطی به عدم حضور کریم باقری نداشت. بچه‌های ما در نیمه دوم بازی خوبی را ارایه دادند و اگر هادی نوروزی موقعیت ابتدایی این نیمه را تبدبل به گل می‌کرد روند بازی تغییر می‌کرد.”

دایی افزود:” تیم فوتبال صبا از ابتدای بازی با دفاع چند لایه بازی می‌کرد و بازی بسته آنها بر کیفیت کار ما تاثیر گذاشت.”

 

 

 

خبرنگاری سوال کرد آیا حاشیه‌های اختلاف شما با فدراسیون فوتبال عامل این باخت نبود؟! دایی در پاسخ به این سوال گفت:” اینکه تیم ما موقعیت های مسلم گلزنی از جمله یک پنالتی را در دقیق 95 از دست می‌دهد چه ارتباطی به بحث من با فدراسیون دارد ؟ ما این بازی را به اشتباهات خودمان و قدر ندانستن موقعیت‎‌های مسلم مان باختیم.”

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)