مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه پرسپولیس مبارک آقایان باشد ، گفت: اگر اهل سر خم کردن بودم الان روی نیمکت تیم ملی می نشستم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علی دایی در اولین کنفرانس مطبوعاتی به عنوان سرمربی جدید راه آهن، گفت:

اگر اهل سر خم کردن بودم امروز روی نیمکت تیم ملی کشورم می نشستم.

 

 

علي دايي سرمربي جديد راه‌آهن در ابتداي نشست خبري خود ضمن تبريك به مناسبت ميلاد امام زمان (عج) خطاب به خبرنگاران گفت: قبل از آنكه پاسخگوي سؤالات شما باشم، قصد دارم از طرفداران پرسپوليس حلاليت بطلبم چون در زماني كه نياز داشتم آنها از من حمايت كردند و مرا تنها نگذاشتند. در ابتدا خواستم كه از آنها اجازه بگيرم و اگر كم و كاستي از علي دايي ديدند من را ببخشند.

 

 

علي دايي در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه خواست در مورد پرسپوليس صحبت كند گفت: سعي مي‌كنم از اين به بعد فقط در مورد تيمم خودم صحبت كنم و به عنوان يك پرسپوليسي براي پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌كنم.


فكر مي‌كنم اگر به برنامه ليگ نگاه كنيد اواخر نيم فصل بايد با پرسپوليس رو در رو شويم. فوتبال حرفه‌اي شده و من همان ابتدا از هواداران پرسپوليس حلاليت خواستم. من ديگر جايگاهي در پرسپوليس ندارم و تمركزم براي باشگاهي است كه در آن كار مي‌كنم.


پرسپوليس عشق من است و در دل من جاي دارد اما براي كاري كه مي‌كنم خيلي ارزش قائل هستم. همانطور كه در زمان بازيگري با وجدان بالا كار مي‌كردم از اين به بعد هم تا زماني كه از پرسپوليس دور باشم كارم  را انجام مي‌دهم. رويارويي ما با پرسپوليس فوتبالي خواهد بود. شايد در زمين با راه‌آهن به مصاف اين تيم برويم اما هيچ گاه مقابل هواداران پرسپوليس قرار نخواهم گرفت.


دايي در مورد اينكه پس از رفتن شما در پرسپوليس قهرماني اين تيم را به حميد استيلي تبريك گفتند اظهار داشت: قهرماني مباركشان، وظيفه من اين بود كه تمام تلاشم را بكنم. در يك سال و نيمي كه در پرسپوليس بودم با تمام وجود براي اين تيم تلاش كردم. اين قهرماني نيز مبارك آقايان باشند و مبارك آنهايي باشد كه هم اكنون در پرسپوليس كار مي‌كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)