با از جان‌‌گذشتگي شاهين را شكست داديم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار با شاهین بوشهر گفت: خیلی خوب بازی کردیم و می توانستیم در همان نیمه اول کار تیم شاهین را یکسره کنیم.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس از مهر، علی دایی پس از برتری 2 بریک تیمش برابر شاهین بوشهر با بیان این مطلب افزود: به نظر من دو تیم پرسپولیس و شاهین بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. هم تیم ما و هم تیم شاهین تمام سعی خود را به کار گرفته بودیم که سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم و به همین خاطر در زمین مسابقه هیچ کدام از تیم‌ها دست به احتیاط نزدند.

وی با طرح این مدعا که دو تیم پرسپولیس و شاهین فوتبالی زیبا به نمایش گذاشتند، افزود: کیفیت زمین روی عملکرد هر دو تیم تاثیر منفی گذاشته بود به همین خاطر بازی هوایی در دستور کار ما و تیم شاهین قرار گرفته بود، به ویژه تیم شاهین که پس از دریافت گل دوم با بازی مستقیم و هوایی به دنبال جبران شکست بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش به ویژه در نیمه نخست دیدار با شاهین بوشهر گفت: در نیمه اول شانس‌های زیادی بدست آوردیم و می توانستیم در همان نیمه کار تیم شاهین را تمام کنیم اما با نتیجه تساوی یک بریک به رختکن رفتیم. در بین دو نیمه با توصیه‌هایی که به بازیکنان کردیم و تعویض‌های خوبی که انجام دادیم روی یک ضربه ایستگاهی دیگر به گل رسیدیم.

دایی در ادامه تاکید کرد، تیمش روی استفاده از ضربات ایستگاهی کار کرده و برنامه دارد و گفت: پس از گل محمد نوری تیم شاهین چیزی برای از دست دادن نداشت به همین خاطر روی به بازی مستقیم و هوایی آورد و در این شرایط به چند موقعیت گل رسید. در این شرایط با آوردن یک مدافع بلندزن حملات تیم شاهین را کنترل کردیم.

وی همچنین تصریح کرد: در بیشتر زمان بازی تیم ما بهتر از شاهین کار کرد. تنها در دقایق پایانی این تیم شاهین بود که برای تغییر نتیجه تلاش می کرد و به چند فرصت گلزنی رسید. بازیکنان ما در این بازی از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردند و می توانستیم به بیش از دو گل دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد حضور وحید هاشمیان و “سوکوبرت” در ترکیب این تیم گفت: این دو بازیکن برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند و توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. تیم ما در بازی با شاهین به معنای واقعی خوب کار کرد و امروز با یک فوتبال حساب شده به پیروزی رسیدیم.

دیدار تیم‌های شاهین بوشهر و پرسپولیس از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر امروز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، با برتری 2 بر یک شاگردان علی دایی به پایان رسید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)