کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس/1
مرجع خبری پرسپولیس : نشست خبري باشگاه پرسپوليس امروز با حضور حبيب كاشاني، علي دايي، محمود خوردبين و شيث رضايي برگزار شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس سرمربي پرسپوليس در این جلسه گفت: سال قبل در جام حذفي قهرمان شديم و امسال سعي مي‌كنيم هم در ليگ و هم در جام حذفي قهرمان شويم.

*تصميمي براي جانشين تارتار نگرفته‌ايم

در مورد گزينه‌هايي كه مطرح مي‌شود، هنوز تصميمي نگرفته‌ايم و گزينه‌هايي كه در برخي جاها مطرح مي‌شود را مدنظر نداريم. بعد از بازي با شهرداري سعي مي‌كنيم بهترين گزينه را انتخاب كنيم تا بتوانيم از وي استفاده كنيم.

*3 امتياز كمتر از انتظار گرفتيم

 

اگر به جدول نگاه كنيد با 3 امتياز اختلاف نسبت به آنچه مدنظرمان بود در رتبه دوم جدول قرار داريم. من انتظار بيشتري داشته و توقع داشتم كه در اين 8 بازي 20 امتياز را بگيريم كه متاسفانه اين امر محقق نشد. با اين حال بازيكنان خوب كار كردند. ما فوتبال بازي مي‌كنيم و دنبال اين هستيم تا كمبودها و نقاط ضعف را برطرف ‌كنيم.

 

بارسلونا در زمين خودش به هركولس كه از ليگ 2 آمده بود مي‌بازد، اما ما كه در زمين خودمان مساوي مي‌كنيم، مشكلات زيادي به وجود مي‌آيد. خيلي خوب بازي كرديم و مطمئنا در بين خوب‌هاي ليگ قرار داريم و با توجه به داشته‌هايمان نتايج خوبي گرفتيم.

*سعي مي كنيم قهرمان ليگ و جام حذفي ‌شويم

با مديريت كاشاني آشنا بودم و مي‌دانستم به تيمي كه مي‌آيم، حمايت لازم را انجام مي‌دهد و بدانيد كه با اين مديريت تيم لايق قهرماني است. سال قبل در جام حذفي قهرمان شديم، امسال سعي مي‌كنيم هم در ليگ و هم در جام حذفي قهرمان شويم.

*كمترين تغييرات را داشتيم

دايي در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه آيا از حد دفاعي تيمتان راضي نيستيد، چنين تغييراتي پي در پي را ايجاد مي كنيد، گفت:اينكه در تمام بازي‌هاي ليگ در خط دفاعي يا ساير خطوط يك سري افراد خاص بازي كنند منطقي نيست. در هر بازي تركيب تيم با توجه به آمادگي نفرات در تمرينات مشخص مي‌شود. در هر بازي محبوريم تغييراتي را انجام بدهيم. با اين حال كمترين تغييرات را بين تيم‌هاي ليگي داديم و در هر بازي با توجه به شرايط بازي‌ها و نقاط قوت تيم‌هاي مقابل خط دفاعي را انتخاب مي‌كنيم.

*تعطيلي ليگ به همه تيم‌ها ضربه مي‌زند

تعطيلي ليگ به ما صدمه مي‌زند و باعث مي‌شود از شرايط آرماني و شرايط مسابقه به دور باشيم. اين مورد تأثير منفي روي پرسپوليس مي‌گذارد. بايد همه كمك كنيم و اين موضوع را قبول كنيم و البته بايد با اين شرايط بسازيم. مطمئناً همه تيم ها ضرر مي‌كنند، مخصوصا تيم هايي كه نفرات بيشتري در تيم ملي دارند.

 

* به هیچ وجه مشکل بدنی نداریم

دايي در پاسخ به اين سوال كه تيم شما در نيم ساعت پاياني هر بازي از قدرتش كاسته مي شود و آيا اين به دليل تحليل رفتن قواي جسماني بازيكنان‌تان است، پاسخ داد: با چنين چيزي موافق نيستم، يك بازي 90 دقيقه است و ما بايد براي كل زمان مسابقه برنامه ريزي كنيم. امسال يكي از تنهاترين سال هايي است كه پرسپوليس تمرينات بدنسازي اش را خيلي زود شروع كرد. ما طي هشت بازي گذشته در آمار نيمه دوم يك بازي را برده‌ايم، يك بازي را باخته‌ايم و شش بازي را هم مساوي كرديم. بازيكنان ما از نظر بدني كاملا آماده‌اند اما بايد بدانيد كسب آمادگي مطلوب نيازمند داشتن تيمي كامل است.

 

وي افزود: ما امسال هيچ وقت در يك مقطع بلندمدت تمام بازيكنان را در اختيار نداشتيم. از ابتداي فصل تاكنون هم تا مي خواهيم تيم را جمع و جور كنيم باز در تعطيلات ليگ 40، 50 درصد از تيم را در اختيار نداريم و به تيم هاي ملي مختلف بازيكن مي دهيم. قبول دارم كه بايد روي نقاط ضعف‌مان هم كار كنيم اما تا زماني كه همه نيروهاي‌مان را در اختيار نداشته باشيم پرسپوليس فوتبالي را كه من مي خواهم نمي تواند بازي كند. اين سطح كيفي فوتبال ما تنها 50 درصد از توان پرسپوليس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)