مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم پرسپوليس تهران با بيان اينكه فهرست بازيكنان مورد نظر خود را به مسوولان باشگاه ارائه كرده است گفت: تا پايان فصل نقل و انتقالات بازيكنان مورد نظر در پست‌هاي مختلف را جذب خواهيم كرد.

 

علي دايي كه روز يكشنبه در حاشيه تمرينات تيم پرسپوليس در ورزشگاه تختي اردبيل گفت و گو مي‌كرد، افزود: سعي داريم با جذب بازيكنان مطلوب، كاستي‌هاي فصل گذشته را ترميم كنيم، به عبارت ديگر جذب بازيكن جديد در راستاي رفع كمبودها و كاستي‌ها خواهد بود.

 

وي به علاقمندي خود براي جذب كريم انصاري فرد مهاجم اردبيلي تيم سايپا اشاره كرده و گفت: شرايط اعلام شده سايپا براي انتقال انصاري فر را پذيرفته بوديم ولي در آخرين مراحل گفت و گو با مسوولان سايپا، آنان از انتقال وي به پرسپوليس خوداري كردند.

 

دايي با ابراز اميدواري براي موفقيت انصاري فرد گفت: انتقال اين بازيكن به پرسپوليس منتفي شده و ما بر اساس نياز بازيكنان ديگري را در پست وي براي خريد به ليست خود اضافه كرده ايم.

 

 

سرمربي پرسپوليس تهران با اشاره به انتخاب اردبيل براي برگزاري اردوي آمادگي تيم خود گفت: اردبيل بخاطر سطح ارتفاع و آب و هواي معتدل و كوهستاني سالم براي اين منظور انتخاب شده است.

 

او همچنين با تجليل از ميهمان نوازي مردم اردبيل گفت: اين شهر از بي حاشيه‌ترين شهرها و مكاني ايدآه ال‌براي برگزاري اين اردو بوده است.

 

تيم پرسپوليس تهران براي برگزاري اردوي يك هفته‌اي شامگاه روز جمعه در شهر سياحتي سرعين اردبيل مستقر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)