یک مهاجم جدید می خواهیم / برای برد به آبادان می رویم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تیم پرسپوليس گفت: نمي‌دانم قانون در مورد جابجايي بازيكنان چه مي‌گويد اما ما براي جذب مهاجم جديد كارمان را شروع كرده‌ايم.

 

علی دایی پس از مسابقه تیم پرسپولیس برابر سایپا گفت : من دعا مي‌كنم آزمايش هروه مثبت نباشد چون او مهاجم خوبي است. ما در خط حمله دچار كمبود هستيم و در صورتی که جدایی وی قطعی شود حتما به دنبال جذب یک مهاجم خواهیم بود .

 

وي درباره بازي ندادن آرفي گفت: مطمئنا آرفي آماده بود كه به ليست 18 نفره راه يافت اما بايد مي‌ديدم شرايط بازي چطور پيش مي‌رود تا از نفرات جانشين استفاده كنم. همان‌طور كه ديديد بادامكي را به بازي برديم تا در كار پوشش جناح چپ كمك‌مان كند.

 

وي با ابراز رضايت از بازيكنان خط دفاع تيمش گفت: ما خط دفاع خوبي داريم اما زمان مي‌برد تا بازيكنان اين خط كاملا هماهنگ شوند و بايد باز هم در اين منطقه كار كنيم.

وي درباره حريف بعدي پرسپوليس گفت: نفت آبادان تيم خوبي است. امروز هم برده و 9 امتيازي شده اما با كمال احترام به اين تيم و شرايط آب و هوايي سخت آبادان، ما بايد در تمام بازي‌ها برنده باشيم و براي برد به آبادان مي‌رويم.

دايي درباره انتقاد مايلي‌كهن كه چرا در پايان بازي نمانده با او دست بدهد، گفت: من نديدم چون بازي تمام شده بود و بايد به رختكن مي‌رفتم. در بعضي بازي‌ها مربيان به طرف هم مي‌روند و در بعضي ديگر نه. مگر در بازي قبل آقاي ياوري سمت من آمد يا من سمت او رفتم؟ ما نديديم كسي بيايد و بايد به داخل رختكن مي‌رفتم چون بازي تمام شده بود اما متاسفانه دوست داريم بعضي مسائل را بزرگ كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)