سرمربی تیم نفت مدعی شد تیم سایپا از تک موقعیت خود برای شکست دادن این تیم استفاده کرده است.

 علی دایی پس از دیدار تیم‌های نفت و سایپا که به شکست نفت انجامید، اظهار داشت: به نظر من این بازی در نیمه اول خیلی متعادل بود و دو تیم کار خاصی نکردند، اما در نیمه دوم بازی بهتر شد. در این نیمه سایپا روی تک موقعیت خود به گل رسید.

دایی با بیان اینکه  تیم نفت موقعیت‌های زیادی داشت، اما از آنها استفاده نکرد، تصریح کرد: تیم حریف یک موقعیت به دست آورد و آن را گل کرد. ما محمد قاضی، ارسلان مطهری و اکبر صادقی را نداشتیم که عدم حضور آنها از قدرت تیم‌مان کم کرد. به نظر من اگر بازی مساوی می‌شد، عادلانه‌تر بود. به هر حال باید به بازی بعد فکر کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مسائل مالی در توقف روند نتیجه‌گیری تیم نفت تأثیر داشته است یا خیر، اظهار داشت: قطعاً این مشکلات در نتایج تیم تأثیرگذار بوده است. ما مانند تیم‌های دهه 60 تیم‌داری می‌کنیم و بازیکنان امروز با ماشین‌های شخصی خود به ورزشگاه آمدند. ببینید در فوتبال جهان چه می‌گذرد، آن وقت در فوتبال ما چه اتفاقاتی می‌افتد! ما حتی پول آب معدنی نداریم و در مجموع با مشکلات زیادی دست به گریبانیم.

دایی با اشاره دوباره به اینکه هیچ‌کس در باشگاه نفت پاسخگو نیست، گفت: چنین مشکلاتی واقعاً خنده‌دار است و تا به حال چنین چیزی ندیده بودم. اگر شما جایی گیر کنید آن را به کسی می‌گویید، اما ما کسی را نداریم که مشکلات‌مان را با او درمیان بگذاریم. چنین چیزی واقعاً عجیب و غریب است. ما حتی نتوانستیم به خاطر اردوی اردبیل پولی بدهیم. اتفاقاتی رخ داده است که ما به خاطر همین بازی کردن می‌آییم. ما هیچ پشتوانه مالی نداریم و نمی‌دانیم این مشکلات را با چه کسی درمیان بگذاریم. شما یکی را معرفی کنید که به این کارها رسیدگی کند!

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه بازیکنانش مدتی از جیب خود برای تیم هزینه می‌کردند، تصریح کرد: بازیکن من پیش از اردوی اردبیل رباط صلیبی پاره کرد، پس از‌ آن عمل کرد و الان هم بازی می‌کند. اما متأسفانه پول عمل این بازیکن را به او پرداخت نکردند. بازیکنانم برای دل خود بازی می‌کنند. هیچ جای دنیا چنین چیزی نمی‌بینید. این تیم با این شرایط که همه آن را ول کردند باید سقوط می‌کرد نه اینکه در اینجای جدول باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)