قدرتمان را در ديدار با الوحده نشان خواهيم داد

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس پس از غیبت در جلسه مطبوعاتی پیش از بازی با الوحده گفت: نگران جريمه شدنم نيستم و فوقش جريمه مي‌شويم.

 

علي دايي امروز با تأخير يك ساعته، خود را به محل نشست خبري قبل از ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و الوحده رساند و درحالي كه زمان كمي تا پايان فرصت اجاره طبقه 13 هتل اسپيناس، محلي كه پرسپوليسي‌ها براي نشست تهيه كرده بودند، مانده بود، با عذرخواهي از خبرنگاران، ماندن در ترافيك تهران و شلوغي شب چهارشنبه سوري را علت تاخيرش اعلام كرد.

دايي در مورد بازي فردا گفت:‌ الوحده از تيم‌هاي خوب امارات محسوب مي‌شود. اين تيم بازيكنان خارجي با كيفيت و چند ملي‌پوش در تركيب خود دارد. آنها به دليل مساوي در بازي قبل براي گرفتن 3 امتياز اين تيم مي‌آيند و ما هم چون مقابل الاتحاد بازي را واگذار كرديم سعي مي‌كنيم بازي فردا را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

وي در مورد تركيب پرسپوليس گفت:

تركيب را در بازي مي‌بينيد. اين موضوع به شرايط بازي و آمادگي بازيكنان بستگي دارد. ما مي‌خواهيم بهترين ارنج را داشته باشيم تا در بازي فردا به پيروزي برسيم.

دايي در مورد مصدوم و محرومان تيمش در بازي مقابل الوحده تاكيد كرد:‌ محروم نداريم اما تا دلتان بخواهد مصدوم داريم. از هاشميان تا ساير بازيكنان مصدوم.

سرمربي پرسپوليس با بيان اينكه فشردگي بازي‌ها باعث مصدوم شدن بازيكنانمان شده است، گفت: در حال حاضر ببينيد كه از چند بازيكن خوب خود براي استفاده از ليگ برتر محروم هستيم. با اين حال كادر پزشكي سعي كرده 2 تا 3 بازيكن را به بازي فردا رسانده تا از نفرات خوبمان استفاده كنيم.

دايي يادآور شد: به نظر من هر 4 تيم گروه همچنان شانس صعود دارند. تا به حال تنها يك بازي انجام شده و 5 بازي ديگر باقيمانده است. سعي مي‌كنيم از بازي فردا 3 امتياز را بگيريم تا مشكلاتمان حل شود.

وي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه نتيجه اين ديدار را چگونه پيش‌بيني مي‌كند، گفت: نتيجه را پيش‌بيني نمي‌كنم اما قول مي‌دهم كه فردا بازي را از الوحده مي‌بريم.

دايي در پاسخ به اين سؤال كه آيا با تاخير در محل نشست خبري نگران جريمه شدنش نيست، اظهار داشت: اتفاقي است كه افتاده و يك ساعت و نيم در ترافيك مسيري ماندم كه تنها يك ربع زمان مي‌خواهد. نگراني چه چيز را داشته باشم، فوقش جريمه مي‌شويم. من نگران بازي‌هاي تيمم هستم نه اين مسئله.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم که هواداران در این دیدار به ورزشگاه بیایند و باعث دلگرمی تیم ما شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)