مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار تیمش مقابل الاتحاد عربستان گفت: هدفمان صعود بی دردسر از مرحله گروهی است.

 

  علي دايي پس از پايان تمرين امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: مطمئن باشيد بازي اول ما در ليگ قهرمانان آسيا بسيار حساس است و يك شروع خوب مي‌تواند در ادامه راه به ما كمك كند.

 

ما نيز با تمرينهايي كه در اين روزها انجام داده ايم آماده هستيم كه در عربستان نتيجه خوبي بگيريم و براي اين كار از تيم الاتحاد هم شناخت نسبتا خوبي داريم و سعي مي كنيم در روزهاي باقي مانده اين شناخت را بيشتر كنيم. به هر حال خواست خدا بوده است كه امسال هم به خانه اش برويم و از خودش مي خواهيم كه ما را در اين بازي سربلند كند.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه شرايط ليگ قهرمانان امسال را نسبت به سال گذشته چطور مي بيند؟ گفت: ليگ قهرمانان آسيا هنوز شروع نشده است كه بتوانم راجع به آن نظر بدهم. در سالهاي گذشته من هم به عنوان بازيكن تيم صبا باتري و هم سرمربي تيم سايپا در ليگ قهرمانان آسيا شركت كرده ام. زماني كه در سايپا بودم با تيمي تشكيل يافته از تعدادي بازيكن جوان كه اكنون براي خود اسم و رسمي پيدا كرده اند از گروهمان صعود كرديم. امسال هم سعي مي كنيم طوري بازي كنيم كه سرنوشت صعودمان به دوره بعد به بازي آخر نرسد. بايد بگويم هدف اول ما صعود راحت به دور بعد است.

 

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه حريفان تيمش را در آسيا بسيار قوي دانست و افزود: تمام تيمهاي گروه ما قوي هستند و بازي برابر آنها بسيار سخت است ولي الاتحاد عربستان مي تواند سخت‌ترين حريف ما باشد. ما در خانه حريف بازي مي كنيم كه اين شرايط بازي را سخت‌تر مي كند اما ما هم تيمي نيستيم كه امتياز از دست بدهيم. تمام تلاش ما در اين است كه از بازيهاي سخت امتياز بگيريم چرا كه پرسپوليس برابر تيمهايي كه فوتبال بازي مي كنند مشكل ندارد و بهتر بازي مي كند.

 

دايي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه چرا تيمهاي ايراني برابر تيمهاي عربستاني هميشه مشكل دارند، خاطرنشان كرد: تيمهاي عربستاني با توجه به سرمايه گذاريهاي كلان و بازيكنهاي خارجي خوبي كه در اختيار دارند، بسيار قوي هستند. شما مي‌بينيد كه در سالهاي اخير تيمهاي عربستاني بارها به فينال ليگ قهرمانان آسيا رسيده اند و قهرمان هم شده اند. بازيكنهاي خارجي اين تيمها بسيار بهتر از بازيكنهاي خارجي شاغل در ليگ برتر ما هستند اما تمام اين مسايل دليلي بر آن نمي شود كه ما در آنجا امتياز از دست بدهيم. ما با تمام قدرتمان در برابر الاتحاد قرار خواهيم گرفت.

 

وي ادامه داد: تيم پرسپوليس روز به روز كيفيت بهتري پيدا مي كند و بازيكنان ما انگيزه بسيار بالايي دارند. پيروزي برابر تيم فوتبال خوزستان انگيزه ما را بسيار بيشتر كرد و از اين پس در بازيهاي آينده تاثير اين انگيزه را بيشتر خواهيد ديد. ما در ليگ قهرمانان آسيا به همه بازيها به شكل فينال نگاه مي كنيم.

 

دايي در پاسخ به اين سوال كه آيا از عربستان خاطره بدي دارند يا خير؟ تصريح كرد: من فقط يك بار در دوران سرمربيگري آقاي مايلي كهن در عربستان مقابل تيم ملي اين كشور شكست خوردم و به غير از آن شكست ديگري در عربستان نداشتم. البته شرايط امروز با سالهاي قبل خيلي تفاوت دارد اما ما هم روز به روز بهتر مي شويم و با توجه به شناختي كه از الاتحاد دارم اميدوارم مقابل اين تيم به پيروزي برسيم.

 

وي در ادامه بار ديگر بازي برابر قهرمان ليگ عربستان را بسيار سخت توصيف كرد و افزود: الاتحاد عربستان از نظر فوتبال تيم قدري است و بازي برابر اين تيم بسيار مشكل است اما تيمي كه مي خواهد در آسيا قهرمان شود بايد بازيهاي سخت را پشت سر بگذارد و اين بازي هم از اين قاعده مستثني نيست.

 

وي در پايان درباره پيش بيني نتيجه بازي تيمش برابر الاتحاد عربستان گفت: خدا رو شكر تيم ما نظم خيلي خوبي پيدا كرده است و بازيكنان تمام وظايفشان را به نحو احسن انجام مي دهند و اگر خدا بخواهد دراولين بازي‌مان در ليگ قهرمانان آسيا از فوتبال پرسپوليس و ايران دفاع مي كنيم. از هوادارانمان هم تشكر مي كنم كه هميشه ما را حمايت كرده اند و ان شاالله از اين پس هم اين حمايتها ادامه داشته باشد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)