مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: دست تک تک هواداران پرسپولیس را می بوسم اما شرایط من با ابتدای فصل متفاوت است و با راه آهن قرارداد دارم به همین دلیل به هیئت مدیره این تیم پاسخ منفی دادم.

 

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی فردا با سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: بعد از بازی با استقلال زمان کمی داشتیم. با این حال ریکاوری کردیم و تمرینات جدی از دیروز شروع شده است. امروز هم یک جلسه تمرینی خوب و جدی خواهیم داشت.

سپاهان در چند سال اخیر یکی از بهترین تیم‌های ایران بوده و بازی قبل هم تراکتورسازی که یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران است را شکست داده و نتیجه خوبی گرفته است. این تیم تغییراتی در کادر فنی‌اش داشته و با آمدن قنبری شوکی به این تیم داده شد.

وی ادامه داد: فردا در زمین خودمان بازی می‌کنیم و دوست نداریم امتیاز از دست بدهیم. بازی با استقلال نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. سه امتیاز بازی با سپاهان را می‌خواهیم و برایمان بسیار مهم است چون چوب خط ما برای امتیاز دادن در زمین خودی پر شده است. می‌خواهیم در بازی با سپاهان حداکثر امتیاز را بگیریم. محروم نداریم و یکی دو بازیکن مصدوم هستند که امیدوارم به این بازی برسند.

دایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهان بازگشت شما به این تیم شده‌اند، ‌گفت: آنها با خودم هم صحبت کردند اما من با باشگاه راه‌آهن قرارداد دارم و می‌خواهم امسال را با راه‌آهن ادامه دهم تا کاری مثبت و کوچولو با این باشگاه انجام دهم.

سرمربی راه‌ آهن تصریح کرد: با قاطعیت می‌گویم تصمیمی برای بازگشت به پرسپولیس ندارم و آنهایی که به دنبال حاشیه‌سازی برای من بودند و می‌گفتند او دوست دارد به پرسپولیس برگردد باید بدانند اگر می‌خواستم برگردم با باشگاه دیگری قرارداد نمی‌بستم و بیرون می‌نشستم و منتظر اتفاقات می‌شدم اما من قرارداد بستم و می‌خواهم با راه‌آهن کار کنم.

وی ادامه داد: ‌آرزویم این است که منشا خیر در باشگاه راه‌آهن باشم و بتوانم تیم را بالا بیاورم. شاید باورتان نشود به غیر از پرسپولیس یکی دو باشگاه دیگر با من صحبت کردند و از من خواستند راه‌آهن را ترک کنم و به باشگاه آنها بروم اما من قصد جدایی از راه‌آهن را ندارم.

دایی در مورد اینکه آیا قصد دارد با راه‌آهن قهرمان جام حذفی شود و کار بزرگ انجام دهد،‌ اظهار داشت: بازی قبلی ما را خیلی امیدوار کرد. من با اعتقادی که از اول به کار خودم و مجموعه راه‌آهن داشتم آمدم و امیدوارم بتوانم راه‌آهن را از شکل و شمایل سال‌های قبلش بیرون بیاورم و به آنچه دلخواهم است برسم. ما می‌خواهیم عقب‌ماندگی تیم را جبران کنیم و این تیم را در لیگ بالا بکشیم.

این مربی خاطرنشان کرد: در جام حذفی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و اگر در مراحل بعد پیروز شویم با تیم‌های بزرگ و مطرح بازی خواهیم کرد. زیبایی فوتبال این است که تیم‌های بزرگ و مطرح را با راه‌آهن حذف کنیم و ما می‌خواهیم این کار را انجام دهیم.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه علی پروین گفته اگر برابر نفت پرسپولیس نتیجه نگیرد دایی را برمی‌گردانم و آیا به خاطر هواداران به این تیم برمی‌گردد یا نه، گفت: من دعا می‌کنم پرسپولیس نتیجه بگیرد و آرزوی قلبی‌ام این است که این تیم پیروز شود و استیلی از این حالت در بیاید و موفق شود اما شرایط من با اول فصل فرق می‌کند. من مدیون هواداران هستم و دست تک تک آنها را می‌بوسم و هیچ موقع محبت آنها را فراموش نمی‌کنم ولی اکنون وضعیتم با اول فصل متفاوت است. آن زمان من مربی آزاد بودم اما اکنون تعهد دارم.

دایی تاکید کرد: ما ترک‌ها مخصوصا اردبیلی‌ها وقتی حرفی می‌زنیم روی حرفمان می‌ایستیم چه برسد به اینکه قرارداد امضا کنیم. من در خدمت راه‌آهن هستم. تا هر موقع که بخواهند با این تیم کار می‌کنم و هر موقع که نخواهم می‌روم. من خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم و دعا می‌کنم پرسپولیس موفق شود. پرسپولیس مال مردم است و باید آنها تصمیم‌گیرنده اول و آخر باشند. باید به نظر مردم احترام گذاشت اما شرایط من فرق می‌کند و با راه‌آهن قرارداد دارم.

دایی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید شما که عضو هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن هم هستید اگر راه‌آهن نتایج ضعیفی بگیرد سرمربی را برکنار می‌کنید یا نه،‌ گفت: سؤال خنده‌داری می‌پرسید. خودتان از این سؤال خنده‌تان می‌گیرد. من به کارم ایمان دارم و آنهایی که منتظر چنین چیزی هستند تا ناکامی من را با راه‌آهن ببینند مطمئن باشیند آرزویشان را به گور خواهند برد.

وی اضافه کرد: با کمک خدا و بازیکنان با تیم راه‌آهن موفق می‌شوم. شاید من فردا مقام بهتری در باشگاه بگیرم اما این مسائل ربطی به هم ندارد. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و هر وقت هیئت مدیره بخواهد در مورد سرمربی تصمیم بگیرد، در آن جلسه شرکت نمی‌کنم تا آنها با خیال راحت بتوانند تصمیم بگیرند و انتخاب صحیح داشته باشند اما مطمئن باشید چنین روزی نمی‌آید. من د ر هیئت مدیره هستم تا به عنوان عضو فوتبالی به انصاری‌فرد کمک کنم. درد تیم را می‌دانم و بهتر از همه نسبت به تیم شناخت دارم. من آمده‌ام که کمک کنم. اگر روزی به چنین جایی برسیم که مطمئن باشید نمی‌رسیم، در آن جلسه شرکت نخواهم کرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که مجددا از او پرسید پنجعلی خواستار بازگشت شما به پرسپولیس است،‌ گفت: من از آقای پنجعلی ممنونم ولی بهتر بود ایشان در ابتدای فصل تصمیم می‌گرفتند. اکنون دیگر من سرمربی راه‌آهن هستم.

دایی در مورد تغییر 6 مدیر عامل و 4 سرمربی تاکنون گفت: نظر خاصی ندارم اما برخی مدیران بدون آنکه سابقه قبلی داشته باشند و بدون در نظر گرفتن سوابق، مدیر عامل می شوند و یکدفعه می‌آیند یکباره هم می‌روند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)