یک سر و گردن از استقلال بالاتر بودیم / خودتان ببینید پنالتی بود یا نبود / قهرمانی از دست رفت

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: وجدانم راحت است زيرا يك سر و گردن برتر از استقلال بوديم.

 

علي دايي پس از شكست يك بر صفر برابر استقلال اظهار داشت: همه ديدند تيم برتر ميدان پرسپوليس بود. هم در نيمه اول و هم در نيمه دوم موقعيت‌هاي فراوان گلزني داشتيم. از نظر فني يك سر و گردن از استقلال سرتر بوديم. آنها از يك موقعيت نصف و نيمه گلزني كردند اما بازيكنان پرسپوليس موقعيت‌هاي زيادي را از دست دادند.

وي ادامه داد: امروز آن روي فوتبال را ديديم ولي من نمي‌توانستم كاري كنم. موقعيت گلزني‌هاي فراواني را به دست آورديم كه از دست رفت.

سرمربي پرسپوليس در مورد قضاوت محسن تركي در اين مسابقه گفت: كارشناسان داوري در مورد اين مساله اظهار نظر كنند. به عقيده من مي‌توانست خطاي پنالتي روي غلامرضا رضايي اتفاق افتاده باشد اما داور به راحتي از آن گذشت.

دايي در مورد شعار تماشاگران استقلال عليه خود و دودستگي تماشاگران پرسپوليس كه برخي خواهان جدايي از اين تيم هستند گفت: نمي‌توانم به تماشاگران استقلال بگويم شعار ندهيد اما من دو دستگي بين تماشاگران پرسپوليس نمي‌بينم، اگر شما مي‌بينيد نشانم دهيد. وجدانم راحت است. همه كار از نظر فني براي پرسپوليس انجام داده‌ام، نمي‌توانم خودم وارد ميدان شوم و گلزني كنم.

دايي در مورد اينكه دهه اول فروردين،‌ بدشانسي او در فوتبال است گفت: فوتبال و زندگي ورزشي ما همين است و فروردين و ارديبهشت فرقي نمي‌كند. من همه كار براي پرسپوليس انجام داده‌ام و امروز از نظر فني تيم برتر ميدان بوديم.

دايي در پاسخ به اين سؤال كه با شكست مقابل استقلال قهرماني اين فصل را از دست داديد، گفت: مطمئناً بازي استقلال آخرين فرصت ما بوداما پرسپوليس راه را ادامه مي‌دهد و اميدوارم در بازي‌هاي بعد بتوانيم نتيجه لازم را بگيريم.

وي گفت: پرسپوليس خوب بازي مي‌كند اما در پايان شرمنده هواداران مي‌شويم.

دايي در رابطه با ماندنش در رأس كادر فني پرسپوليس عنوان كرد: من نمي‌توانم در رابطه با ماندن خودم اظهارنظر كنم، باشگاه رئيس دارد و ايشان بايد تصميم‌گيري كند. من تابع قراردادم با پرسپوليس هستم و در شرايط فعلي افتخار مي‌كنم كه با تمام وجود براي تيمم كار كردم و اگر چه تيمم بد بازي نكرد.

سرمربي پرسپوليس خاطرنشان كرد: پرسپوليس بايد تمركز خود را در بازي‌هاي ليگ قهرمان آسيا و جام حذفي حفظ كند، قطعا بازي مقابل نماينده ازبكستان براي ما بسيار مهم است و بايد بتوانيم جبران كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)