هفته آینده اعلام نظر باشگاه در خصوص رضایی

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم پرسپولیس با فاجعه دانستن  داوری مسابقه برابر نفت تهران در نشست خبري گفت: به نظرم تيم ما از لحاظ فني خيلي بالاتر از نفت بود. نفت تيم جواني بود، اما ما در هر دو نيمه بهتر از آنها بوديم. در نيمه‌ي اول آنها تنها يك موقعيت به دست آوردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس علی دایی درباره‌ي داوري اين بازي گفت:‌ داوري امروز فاجعه بود. اين قضاوت مي‌توانست بار ديگر ما را از حق مسلم‌مان دور كند. من به بازيكنان تيم گفته‌ام كه بايد فكر كنند دو بر صفر از حريف عقب هستند تا بتوانيم اينگونه جلوي اين ناحقي‌ها را بگيريم. متاسفانه اين داور شرايط جسماني مناسبي هم نداشت. فكر مي‌كنم اگر بين من 110 كيلو وزن و اين داور تست بگيرند وضعيت من بهتر خواهد بود. نمي دانم چه اتفاقي افتاد كه داور مثل آب خوردن و به اشتباه پنالتي گرفت.

دايي افزود: يا من از فوتبال چيزي نمي‌فهم يا شعورم كم است. متاسفانه كميته داوران لجبازي هم مي‌كنند

 

 

در حالي كه مرتضي كريمي به اشتباه گل صحيح ما را آفسايد اعلام كرد، او را به عنوان كمك داور بازي صبا و مس انتخاب كردند و ديديد كه اين كمك داور چگونه گل صحيح صبا را قبول نكرد. كميته داوران به او جايزه هم مي‌دهد. كريمي مي آيد در روزنامه‌ها مصاحبه مي‌كند و شروع به مظلوم نمايي مي‌كند.

دايي با انتقاد شديد از محمود رفيعي گفت: به من بگوييد آن پنالتي نتيجه بازي را رقم مي‌زد، من چه جوابي براي هواداران داشتم. بازيكن حريف بازيكن ما را از پشت سر مي زند، اما داور كارت قرمز نمي‌دهد به من بگوييد كارت قرمز را كجا استفاده مي‌كنند؟ حتما من مقابل آقايان چيزي از فوتبال نمي‌فهم. متاسفانه داور امروز از اول بازي به نفع نفتي‌ها قضاوت كرد.

دايي در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر نمي‌كنيد عملكرد تيم‌مان در نيمه دوم بهتر از نيمه اول بود؟ گفت: طبيعي است كه ما هر چه از زمان بازي مي‌گذرد عملكرد بهتري داشته باشيم به ويژه در اين بازي كه سه بازيكن جديد به تركيب ما اضافه شده بودند. پست تخصصي آقازماني هافبك دفاعي است، ولي او را به دفاع آورديم. آرفي هم به غير از يك بازي در جام حذفي براي اولين بار بود كه در تركيب ثابت ما قرار مي‌گرفت. جلال اكبري هم پس از آن مصدوميت بعد از مدتها براي ما بازي كرد. اما من معتقدم روند داوري بازي ما را خراب كرد.

دايي درباره عملكرد آرفی هم گفت: آرفی از لحاظ روحي و بدني به طور كامل آماده شده است و توانسته خودش را به تيم ما تحميل كند. او با عملكردش نشان داده است كه چه بازيكن خوب و آماده‌اي شده است.

وي درباره صحبتهاي كريم باقري هم گفت: زمان خداحافظي باقري نه به من و نه به هيچ كس ديگري ارتباطي ندارد. آقا كريم بزرگ فوتبال ماست و با بسياري ديگر از بازيكنان قابل قياس نيست. من شب گذشته با آقا كريم صحبت كردم او مي‌تواند همچنان براي ما بازي كند. او در اين دو، سه هفته عالي كار كرده و شرايطش را به گذشته باز گردانده، ما به ايشان نياز داريم، علي دايي كيست كه براي آقا كريم تصميم بگيرد. ما در جام حذفي،‌ليگ قهرمانان و ليگ برتر راه پر فراز و نشيبي پيشرو داريم و به همه بازيكنان نياز داريم.

دايي درباره برگزاري بازي پرسپوليس در وسط هفته گفت: براي ما خيلي سخت است كه در روز غيرتعطيل بازي كنيم اما حتما فدراسيون هم محدوديت‌هايي دارد با اين حال من قدردان هواداران هستم كه هيچ موقع ما را تنها نمي‌گذارند.

وي درباره اعتراض باشگاه پرسپوليس به لغو بازيهاي سپاهان و رفتاري متفاوت با ديگر باشگاه‌ها گفت: من نظري در اين باره ندارم چرا كه كاري از دستم برنمي‌آيد فقط مي‌توانم تيمم را درست كنم.

دايي در پايان درباره وضعيت شيث رضايي هم گفت: اين هفته نظر باشگاه اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)