مرجع خبری پرسپولیس : اما مگر مي‌شود دايي و كاشاني دست روي دست گذاشته و در بازار مكاره نقل و انتقالات كه همواره دو سه هفته قبل از پايان هر فصل به صورت غير رسمي آغاز مي‌شود، شاهد صيد ستاره‌ها به دست رقيباني مثل استقلال، سپاهان و استيل‌آذين باشند؟


«دايي و كاشاني براي فصل بعد چه برنامه‌هايي در سر دارند؟» اين مهمترين سوالي است كه در روزهاي اخير ذهن هواداران پرسپوليس و جويندگان اخبار مربوط به اين تيم را مشغول كرده، تا جايي كه مسابقه مهمي مثل فينال جام حذفي و بردن يكي از دو جام فصل زير سايه اخبار حاشيه‌اي مربوط به بازار نقل و انتقالات شامل خريدهاي پرسپوليس و ليست مازاد اين تيم قرار گرفته است.


عجيب است كه هر روز اخبار پراكنده و ريز و درشتي از جذب بازيكنان جديد به گوش مي‌رسد اما هيچ كس نيست كه اين اخبار را تاييد يا تكذيب كند! ديروز شايعه شده بود پرسپوليس روي مهرزاد معدنچي و جواد كاظميان زوم كرده

 

و بعد از احتمال جذب انصاري‌فرد، غلامرضا رضايي، هاشميان، زنيدپور، ناصحي، عقيلي، سيد جلال حسيني و بسياري ديگر كه به صفحات روزنامه‌ها راه يافتند و دايي و كاشاني مذاكره با اينها را تاييد نكردند، حالا صحبت از اين دو لژيونر اماراتي به ميان آمده است.

 

عباس عليپور مدير روابط عمومي باشگاه اما در اين باره مي‌گويد: «ما در صحبتي كه با آقاي دايي داشتيم، به ايشان اعلام كرديم بعد از بازي فينال ليست درخواستي و نفرات مازادشان را به ما اعلام كنند، بنابراين تا حالا هيچ مذاكره‌اي با هيچ بازيكني انجام نشده و من هم نمي‌توانم اين خبر را تاييد كنم. اگر نام دو بازيكن فوق در ليست آقاي دايي بود، ما تلاش خواهيم كرد زمينه جذب‌شان را فراهم كنيم.»

 

 

اما مگر مي‌شود دايي و كاشاني دست روي دست گذاشته و در بازار مكاره و آشفته نقل و انتقالات كه همواره دو سه هفته قبل از پايان هر فصل به صورت غير رسمي آغاز مي‌شود، شاهد صيد ستاره‌ها به دست رقيباني مثل استقلال، سپاهان و استيل‌آذين باشند؟ چه كسي باور مي‌كند كه دايي ليستي نداده و كاشاني هم دست روي دست گذاشته و كاري نمي‌كند تا فصل تمام شود؟ پس اين همه شايعه و خبر از كجا مي‌آيد و مگر مي‌شود همه اينها بي پايه و اساس باشند؟

پاسخ عليپور اما جالب و ويژه است: «طبيعي است كه شما خبرنگار هستيد و مي‌توانيد دنبال اين مباحث باشيد اما ما نمي‌توانيم آرامش تيم را به خاطر باور شما به هم بزنيم. بنابراين باز هم تكرار مي‌كنم آقاي دايي هيچ ليستي به ما نداده است.» با اين وجود نمي‌توان كلاسور قرمز در دست كاشاني و صحبت‌هاي او و بازيكنان در تمرين براي فصل آينده را منكر شد، اين را خودمان در تمرين پرسپوليس ديده‌ايم.

ديروز اما اخبار پيرامون اين قضيه روي سايت‌هاي خبري و صفحات روزنامه‌ها به وفور به چشم مي‌خورد. آخرين خبر هم مربوط به ليست مازاد دايي بود با اين تيتر كه «ليست اخراجي‌هاي دايي آماده شد». در اين خبر آمده بود: «2 دروازه‌بان، 3 مدافع، 4 هافبك و 2 مهاجم در ليست مازاد دايي قرار دارند و بعد از فينال جام حذفي مي‌توانند با مراجعه به باشگاه رضايتنامه خود را دريافت كنند.» در اين خبر آمده برخلاف اظهارات پيشين دايي، وي حداقل 11-10 تغيير در تركيب نفراتش ايجاد مي‌كند، ضمن اينكه بازيكنان جوانش را حفظ خواهد كرد اما تغييرات كلي بحث اصلي است و معلوم مي شود كاشاني و دايي يك خانه‌تكاني بزرگ در پيش خواهند داشت.

عليپور البته در اين‌باره نظر ديگري دارد: «در صحبتي كه آقايان دايي و كاشاني با هم داشته‌اند، بنا شد تا شاكله اصلي تيم حفظ شود اما طبيعتا تيم شامل چند تغيير خواهد شد كه تعدادش بعد از بازي فينال مشخص خواهد شد.» اما كاشاني از روز پنج‌شنبه و در حاشيه تمرين، صحبت با بازيكناني كه قصد تمديد قرارداد با آنها دارند را شروع كرد و بقيه هم كه صحبتي با آنها نشد، خودشان راهشان را كج كردند و فهميدند جايي در تيم فصل بعد نخواهند داشت. در همين راستا گفته مي‌شود بازيكناني كه باشگاه مايل به تمديد قرارداد با آنهاست از روز پنجم خرداد ماه به ترتيب به اتاق مديرعامل خواهند رفت تا شرايط تمديدشان مرور شود.

اين همه از بازيكنان گفتيم و نوشتيم اما هيچ‌كس نمي‌داند تكليف كادر فني پرسپوليس در فصل آينده چه خواهد شد. كاشاني كه صراحتا و به دفعات اعلام كرده تحت هر شرايطي دايي مي‌ماند، پس بحث بر سر دستياران وي آغاز خواهد شد. حسين عبدي به زودي راهي انگليس خواهد شد تا در كلاس‌هاي مربيگري شركت كند و از آنجايي كه اين دو ارتباط فوق‌العاده و همكاري نزديكي با هم نداشته‌اند بعيد است فصل بعد عبدي را دوباره روي نيمكت پرسپوليس ببينيم.

 

از سوي ديگر شنيده مي‌شود باشگاه پرسپوليس خواستار مذاكره با محمد علي يحيوي مربي فعلي گلرهاي پرسپوليس است و صحبت با او طي هفته جاري جدي مي‌شود. همچنين مولايي بدنساز تيم هم در جمع كادر فني مي‌ماند. عباس عليپور هم مي‌گويد: «باشگاه در اين مورد به آقاي دايي اختيار تام داده تا در مورد دستيارانش تصميم‌گيري كند. البته با توجه به عملكرد اعضاي كادر فني و رضايتي كه آقاي دايي از آنها دارد در اين جا هم احتمالا ما تغييرات زيادي نخواهيم داشت اما باز هم مي‌گويم آقاي دايي در اين مورد تصميم‌گيرنده نهايي است.»

 

درباره هيچ‌ يك از موارد فوق هيچ مقام مسوولي در باشگاه پرسپوليس به صراحت صحبت نمي‌كند و سياست باشگاه حداقل فعلا كه چنين است. در اين وضعيت است كه حساسيت به برنامه‌هاي دايي و كاشاني بيشتر و بيشتر هم خواهد شد اما در صورتي كه پرسپوليس موفق به كسب مقام قهرماني نشود اين حساسيت‌ها رنگ انتقاد، آن هم از نوع شديدش را به خود مي‌گيرد. دايي و كاشاني ظهر روز پنج‌شنبه در ورزشگاه شركت واحد گفت و گوي صميمانه‌اي با يكديگر داشتند و به نظر مي‌رسيد پيشتر بر سر مسائل جدي‌تر مثل ليست مازاد و خريد به تفاهم و توافق رسيده‌اند اما هنوز هم نمي‌توان فهميد نقشه‌هاي آنها براي فصل نقل و انتقالات چيست و چگونه عملي خواهد شد؟

منبع: ایران ورزشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)