مرجع خبری پرسپولیس :سرمربی راه آهن پس از شکست خانگی تیمش گفت: مشکل فردی داریم نه تاکتیکی.

علی دایی  گفت: بازی در اختیار راه آهن بود و کلکسیونی از موقعیت‌ها را خراب کردیم. می‌توانستیم نیمه اول 2 بر یک به رختکن برویم و نیمه دوم هم بی دقتی کردیم.

وی افزود: در ضد حمله به حریف پنالتی دادیم و گل دوم هم از روی ضد حمله خوردیم. نباید این نتیجه را می‌گرفتیم اما فوتبال همین است. وقتی گل خالی را نمی‌زنی، می‌بازی. عدم تمرکز باعث شد در خانه ببازیم در حالی که در بازی‌های خانگی حتی یک امتیاز هم نباید به حریف بدهیم.

دایی ادامه داد: مثل آب خوردن 3 امتیاز بازی های خانگی را از دست می‌دهیم. این مشکل باید حل شود. خودمان مشکل را می‌دانیم اما در قسمت‌هایی مشکل داریم که بازیکن جایگزین نداریم و باید تا نیم فصل صبر کنیم. باید روی توانایی‌ همین بازیکنان حساب کنیم. باید زحمت بکشیم و چند تغییر در تیم بدهیم اما چون بازی آینده با استقلال است برای تغییرات نمی‌توانیم ریسک کنیم.

سرمربی راه آهن در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات تیم مالی است، گفت: مشکل فردی داریم. تیمی که روی ضد حمله گل می‌خورد جز مشکل فردی مسئله دیگری ندارد. مالکان باشگاه تمام تلاش خود را انجام دادند. ما باید کیفیت فنی خود را بالا ببریم.

وی در مورد حسن کعبی که به تیم نفت پنالتی داد، اظهار داشت: کعبی یکی از بازیکنان با تجربه ما است و وقتی بازیکن مثل او پنالتی می‌دهد نمی‌توانم کاری کنم. مشکلات ما فردی است نه تاکتیکی.

به گزارش فارس دایی پس از صحبت‌هایش در نشست مطبوعاتی در مصاحبه با دوربین 90 در خصوص تماس محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس با وی گفت: من چون خودم را پرسپولیسی می‌دانم به رویانیان گفتم هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

وی در پاسخ به این سؤال مگر رویانیان نیز یک مدیر سیاسی نیست، گفت: قبلا هم گفته‌ام؛ مگر فقط رویانیان سیاسی است؟ به جز چند گزینه فوتبالی هر کسی که مدیر عامل پرسپولیس شده سیاسی بوده. 2 تیم پرسپولیس و استقلال برای دولت است و دولت به همین دلیل نمی‌گذارد یک فرد غیر دولتی مدیر عامل این دو تیم شود و نمی‌خواهد دو تیم را از دست خود خارج کند. به همین دلیل افراد سیاسی را بالای سر این دو باشگاه می‌گذارند تا سیاست‌های دولت را دنبال کنند.

دایی افزود: کارنامه رویانیان مشخص است. هیچ جای دنیا مدیران عامل ورزشی و فوتبالی نیستند ما هم در فوتبال‌مان مدیر فوتبالی کم داریم و نمی‌شود به این مسئله ایراد گرفت. مردم به نحوه رفت و آمد‌ها ایراد می‌گیرند و چون تیم‌ها دولتی هستند مردم هم نمی‌توانند کاری کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)