مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت که  اين تيم در طول بازي مقابل فولاد خوزستان برتر از حريف ظاهر شد و بازي بهتري از خود به نمايش گذاشت.


به گزارش مرجع خبری علي دايي شنبه شب پس از ديدار مقابل فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تيم ما بازي را بسيار خوب شروع كرد و توانست به گل اول هم دست پيدا كند اما متاسفانه در آخرين دقايق نيمه اول گل بسيار بدي را دريافت كرديم.

 

وي ادامه داد: بازيكنان فولاد در اين ديدار موقعيت زيادي بر روي دروازه ما ايجاد نكردند و بازيكنان من مي‌توانستند با انجام بازي بهتر، نتيجه را به سود خود رقم بزنند.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: متاسفانه در نيمه اول ابراهيم شكوري مدافع چپ تيم ما عملكرد خوبي نداشت اما در نيمه دوم با تقويت روحيه وي توانستيم تا حدود زيادي شرايط او را براي ادامه بازي مهيا كنيم.

وي در عين حال گرماي هواي شهر اهواز را در عملكرد بازيكنان خود بسيار موثر دانست و تصريح كرد كه اين عامل باعث شد تا عملكرد بازيكنان و تاكتيك تيمي در برخي از دقايق بازي منفي شود.

دايي در ادامه به برنامه‌هاي تيم خود اشاره كرد و افزود: تمرينات تيم به مدت سه روز به دليل تعطيلي ليگ، برگزار نخواهد شد و پس از آن راهي مشهد شده و دو ديدار دوستانه را در اين شهر برگزار خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)