خلاصه : بسیاری از بازیکنان قرارداد دوساله داشتند/ بازیکنانی که من خواستم جذب نکردند/ برخی قدرت خود را وابسته به لیدرها می دانند/ممنوع‌الورودها را مامور شعار دادن می‌کنند/آنها که درنظرسنجی ها رای می دهند مردم هستند یا اینها که شعار می دهند؟/ هرگز به اینها باج نخواهم داد/ تا زمان حضور افراد چسبیده به فوتبال پرسپولیس موفق نخواهد شد/ کسانی دم از اخلاق می زنند که هیچ بویی از اخلاق نبره اند

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص انتقاد مطرح شده از عملكرد وي در اين تيم، گفت: مگر پرسپوليس در 10 سال گذشته چه عملكرد مثبتي داشته است كه حالا از من تا اين حد انتقاد مي كنيد.

علي دايي عصر شنبه در نشست خبری افزود: به غير از سالي كه پرسپوليس به قهرماني ليگ دست يافت در 10 سال اخير چه نتايجي گرفته است كه حالا من و تيم را مورد حملات شديد قرار مي دهيد. اين تيم حتي با مصطفي دنيزلي و بازيكنان نامدار هم به موفقيتي نرسيد اما متاسفانه هيچ فردي آن سال ها را به ياد نمي آورد و تنها از ما انتقاد مي كنند.

 

لیدری که دایی را کتک زده دوباره وارد ورزشگاه آزادی شده. علی دایی ضمن انتقاد از این اتفاق می‌گوید: بعضی‌ها می‌خواهند با این‌گونه افراد جایگاه خود را محکم کنند.

 

 

وي در مورد حضور ليدر باشگاه پرسپوليس در ورزشگاه آزادي كه به دليل درگيري با دايي از حضور در ورزشگاه هاي محروم شده بود اظهار داشت: اين فرد با ماشين شخصي خود وارد ورزشگاه شد و در جايگاه 22 و 23 ورزشگاه شرايطي را رقم زد تا عليه تيم شعار داده شود كه از مسولان حراست سازمان و ورزشگاه مي خواهم دليل ورود وي را مطرح كنند .

 

مگر می‌شود کسی که ممنوع الورود است با ماشین شخصی خود بار دیگر به ورزشگاه بیاید و در جایگاه ویژه‌ بنشیند. تا الان من به خانواده‌ خودم هم یک کارت پارکینگ نداده ام که با آن به ورزشگاه بیایند، اما نمی دانم که این آدم که مشخص است چه خصوصیاتی دارد چگونه وارد ورزشگاه شده، باید از حراست سازمان تربیت بدنی بپرسم که چه کسی دنبال این گونه افراد است. بعد هم می‌گویند مردم علیه پرسپولیس شعار دادند، به قرآن اگر مردم شعار داده باشند.

 

متاسفانه بعضی ها قدرتشان را در این می‌بینند که با این گونه افراد جای خود را محکم کنند. اما مگر علی دایی کسی است که بخواهد به اینها باج بدهد، چرا همیشه در رای گیری‌های تلویزیونی نفر اول هستم. اما در ورزشگاه که هم عکسش را دارم و هم فیلمش را می گویند علیه دایی شعار دادند.

 

به دین، به پیغبر مردم علیه من شعار نمی دهند اینها را از ورزشگاهها جمع کنید آنوقت ببینید چه کسی علیه دایی شعار می دهد برخی ها قدرت را در وجود این آقایان می بینند چون از این آقایان خواسته اند کارهایی برایشان انجام دهند که انجام شده است. امروز ناچارند به این افراد باج بدهند اما دایی که تاکنون” دوزار” برای کسی خرج نکرده به اینها باج نمی دهد.


چطور مردم در هر نظرسنجی که در تلویزیون برگزار می شود زمانی که در مورد من باشد با بیشترین آرا  بنده را انتخاب می کنند اما در ورزشگاه علیه من شعار می دهند. اینها کدام مردم هستند که در انتخاب برترین ها دایی را بر می گزینند بعد علیه دایی شعار می دهند. متاسفانه در ورزشگاهها در جاهایی شعار می دهند که این آقایان حضور دارند. آقایانی که من فیلم و تصویرشان را دارم که تماشاگران را تحریک می کنند. من غصه فوتبال را می خورم و مطمئنا تا زمانی که این افراد چسبیده به فوتبال در پرسپولیس باشند، پرسپولیس به جایی نمی‌رسد.

 

وي گفت: برخي از آقايان قدرت خود را در ليدرها دانسته و هميشه به آنها باج مي دهند اما من از اين گونه رفتارها بلد نيستم.

 

دایی یادآور شد: طی چند سال گذشته تیم پرسپولیس فقط یک بار آن هم در سال 86 قهرمان شده. قبل و بعد این سال پرسپولیس چه نتایجی کسب کرده؟ این تیم که بهترین مربی جهان به قول شما دنیزلی را داشته با این مربی چه نتایجی را گرفته است؟ ما چه نفراتی داریم و چه نتایجی گرفته ایم. شما مقایسه کنید همین تیم پرسپولیس را با تیمی که در سال 86 قهرمان شد و بازیکنانی که آن تیم داشت.

سرمربي پرسپوليس در خصوص صحبت هاي مهدي مهدوي كيا كه تيم فعلي اين باشگاه را با گذشته قابل قياس ندانسته بود عنوان كرد: درآن زمان پرسپوليس بيش از 10 ملي پوش داشت اما در جام ملت هاي قطر تنها يك بازيكن ما در تركيب اصلي تيم ملي جاي گرفته بود و تفاوت پرسپوليس در اين چند سال كاملا طبيعي است.

وي ادامه داد: بازيكناني كه در ابتدا و حتي نيم فصل مي خواستم را برايم جذب نكرده اند و با اين اوصاف خودم نمي توانم براي موفقيت تيم به ميدان بروم.

 

بعضی ها می گویند که تیم را دایی بسته است. من با چه چیزی تیم را بستم؟ از همان اول همین بازیکنان در تیم بودند. متاسفانه خیلی از مسایل هست که نمی‌توانم آن را عنوان کنم، کسی که می‌ترسد جایگاه خود را از دست بدهد از این حرف ها می‌زند. متاسفانه کسانی دم از اخلاق می‌زنند که خودشان هیچ بویی از اخلاق نبرده‌اند. اخلاق چیزی است که در جامعه نمود پیدا می‌کند و این نیست که فقط در تلویزیون فردی سرش را پایین بیاندازد و بگوید من با اخلاقم.

 

من در ابتدای فصل یک سری بازیکن می خواستم که نتوانستیم جذب کنیم در نیم فصل هم نفرات مورد نظرم را هم نتوانستیم بگیریم می خواهید اسامی آنها را بگویم الان موقعش  نیست که بگویم اما مهره هایی که ما می خواستیم با قیمت های بیشتر به دیگر باشگاهها رفتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با  تاکید دوباره بر اینکه نمی تواند وارد زمین شده و مشکلات تیمش را حل کند افزود: در دقایق پایانی با بنیاد کار بازیکن ما از دو قدمی توپ را گل نکرد و همان توپ آمد و وارد دروازه ما شد. شاید اگر آن توپ گل شده بود این حرف و حدیث ها بوجود نمی آمد چرا که ما 10 نفره بازی  را مساوی می کردیم و کسی به خود اجازه نمی داد حرفی بزند . قشنگی فوتبال به همین است آقایان! اجازه دهید کارمان را بکنیم.


دايي مشكل اصلي فوتبال ايران را بي ثباتي در مديريت دانست و اظهار داشت: تيم هاي در فوتبال ايران موفق بوده اند كه در مديريت ثبات داشته اند كه پرسپوليس و استقلال از اين مساله بي بهره است و زماني كه ما نمي توانيم يك بازيكن 500 ميليوني جذب كنيم نبايد در انتظار قهرماني باشيم.

وي در مورد اينكه تيم پرسپوليس را در ابتداي با نظر وي بسته شده است ادامه داد: بازيكنان پرسپوليس با باشگاه قرارداد داشته اند و من تنها چند نفر را به تيم اضافه كرده ام كه در اين فصل بهترين نفرات ما بوده اند.

دايي در مورد شرايط تيم استيل آذين كه به نظر مي رسيد به يكي از قدرت هاي فوتبال ايران تبديل شود گفت: همه بايد به حسين هدايتي كه با پول خودش در ليگ تيم داري مي كند كمك كرده تا استيل آذين از اين شرايط خارج شود نه اينكه با مطرح كردن مسايل ديدار پرسپوليس و استيل آذين به دنبال حاشيه باشيم.

 

وی ادامه داد : یعنی اگر استیل آذین یک امتیاز دیدار هفته گذشته را می گرفت به رده 16 یا 17 جدول صعود می کرد چرا همه فوتبال را ول کردند و فقط به حواشی چسبیده اند چرا نمی پردازند به اینکه یک نفر میلیاردر که از خود هزینه کرده تیمش به مشکل خورد و در خطر سقوط در لیگ دسته اول است متاسفانه خیلی از ما حاضر نیستیم 10 هزار تومان از جیبمان خرج کنیم حتی یک آبمیوه از جیب خود برای دیگران بخریم اما فردی که چون هدایتی مردانگی کرده و از جیب خود میلیاردها تومان برای این فوتبال هزینه کرده است اما شرایط برای او به گونه ای رقم خورده ناچار به خداحافظی از ورزش شده است چرا هیچ کس به او کم و همفکری نمی کند تا دلسرد نشود. او مردانگی کرده و از خود هزینه کرده است.


دایی گفت: به جایی که به این بپردازیم چه اتفاقاتی در دیدار پرسپولیس و استیل آذین رقم خورد و این دو تیم را زیر سئوال ببریم بهتر است به هدایتی کمک کنیم تا در فوتبال بماند.

 

وی از اهالی فوتبال خواست به اصل این ورزش بپردازند و گفت: دنبال فوتبال باشید نه دنبال حواشی. متاسفانه 90 درصد فوتبال ما را حواشی گرفته و کمتراز 10 درصد آن شامل فوتبال می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)