مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: امیدوارم زمانی که با 80 درصد از تیم سال گذشته پرسپولیس تسویه حساب شده است حق و حقوق من هم پرداخت شود.

 

علی دایی در خصوص اینکه طی ماه های گذشته در تمام ورزشگاه های ایران به نماد مبارزه با ورزش سیاسی تبدیل شده است، گفت: اول فصل هواداران پرسپولیس من را تشویق می‌کردند. هواداران بنده را تشویق نکنند تا پرسپولیس آرامش داشته باشد.

دیدید که چقدر مصاحبه کردم که خواهشا بنده را تشویق نکنید چون پرسپولیس برای نتیجه گرفتن و موفق بودن نیاز به آرامش دارد و تشویق بنده که با راه‌آهن قرارداد دارم به نفع پرسپولیس نخواهد بود.

 

حالا هم می‌گویم وقتی ماشالله والیبال ایران به این خوبی حریفان را می‌برد و با اقتدار هم می‌برد چه دلیلی دارد علی دایی تشویق شود؟

بنده در خلال بازی‌های قهرمانی آسیا بازی‌های تیم ملی والیبال را از تلویزیون می‌دیدم و یا از رادیو تعقیب می‌کردم و باعث افتخارم بوده که والیبال ایران قهرمان آسیا شده و با اقتدار هم قهرمان شده. حیف نیست به جای بازیکنانی که چند ماه در اردوها و با تمام وجود در بازی‌ها زحمت کشیدند علی دایی تشویق شود؟

 

دایی در خصوص مصاحبه های متوالی در خصوص پرسپولیس گفت: در این باره باید چند موضوع را شفاف بگویم. اولا اینکه برخی مصاحبه‌هایم علتی داشته و علت این بوده که برخی پای من را وسط کشیده‌اند. مثلا چرا وقتی پرسپولیس در دربی می‌بازد پای من را وسط می‌کشند یا چرا وقتی پرسپولیس مقابل تیمی نتیجه نمی‌گیرد نتایج فصل قبل پرسپولیس مقابل آن تیم را به رخ می‌کشند و مواردی دیگر از این قبیل.

 

علاوه بر اینها شما در تمام کنفرانس‌های مطبوعاتی بنده بوده‌اید و می‌بینید که محال است در کنفرانسی شرکت کنم و خبرنگاری درباره پرسپولیس از من سوال نپرسد. هر هفته هم یک سوال جدید و یک موضوع جدید. بنده تا به امروز ده‌ها بار وقتی درباره پرسپولیس سوال شده گفته‌ام درباره پرسپولیس مصاحبه نمی‌کنم. الان هم می‌بینید که دو، سه  هفته است درباره پرسپولیس کلامی حرف نزده‌ام اما می‌دانم پس فردا که کنفرانس مطبوعاتی بازی راه‌آهن و استقلال و دیگر تیم‌ها برسد باز هم از من درباره پرسپولیس سوال می‌شود. اگر جواب ندهم کسی توجه نمی‌کند اما اگر به واسطه اصرار خبرنگاران و برخی مسائل دیگر مصاحبه کنم می‌گویند چرا.

 

 

حالا هم نمی‌خواهم حرفی بزنم جز اینکه این تیم موفق باشد و حالا که با 80 درصد اعضای فصل گذشته تیم تسویه حساب شده حق و حقوق فصل گذشته‌ ما هم پرداخت شود. تاکنون 50 درصد از حق و حقوق فصل گذشته‌ام پرداخت شده. طبق قرارداد هم می‌بایست پاداش قهرمانی پرداخت شود که نشده. فکر کنم بالغ بر 350 میلیون تومان از پرسپولیس طلب داشته باشم که امیدوارم در این یکی، دو هفته اقدام شود تا بنده هم طبق قرارداد به حق و حقوقم برسم. همین.خواهشابنده از اول فصل هم تمایلی به مصاحبه درباره پرسپولیس نداشتم و اگر چشمداشتی به نیمکت پرسپولیس داشتم با راه‌آهن قرارداد دوساله امضا نمی‌کردم. علاوه بر این اغلب مصاحبه‌هایم درباره پرسپولیس این بوده که

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)