مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: 5 نفر شاهد بودند که معاون باشگاه گفت مساله محرومیت نورمحمدی را با آقای خوردبین در میان گذاشته اما الان آن را حاشا می کند.


به گزارش مرجع خبری و به نقل از فارس علي دايي در خصوص محروميت رضا نورمحمدي و مسائلي پنهاني در باشگاه پرسپوليس گفته هايي را بيان كرد كه در زير مصاحبه وي را مي‌خوانيم:

 

جريان محروميت رضا نورمحمدي چيست؟

متاسفانه من هم مثل شما امروز متوجه اين موضوع شدم. به من گفته بودند كه نورمحمدي مي‌تواند در بازي برابر سپاهان به ميدان برود، اما قبل از تمرين متوجه شدم كه نور محمدي اجازه حضور در ديدار برابر سپاهان را ندارد.

 

آيا با مسئولان باشگاه صحبت نكرديد؟

 

با آقاي رسايي صحبت كردم و اين موضوع را به اطلاع ايشان رساندم. رسايي معاون آقاي حبيب كاشاني است. در حضور اعضاي كادر فني و همكارانم با ايشان حرف زدم. 5 نفر شاهد بودند ايشان به من گفت كه روز جمعه به خوردبين اعلام كرده كه رضا نورمحمدي نمي‌تواند مقابل سپاهان به ميدان برود و تاكيد كرد كه اين موضوع به اطلاع محمود خوردبين نيز رسيده است.

 

آيا حرف ايشان درست بود؟

با توجه به اينكه امروز محمود خوردبين به دنبال محيا كردن شرايط سفرمان به اصفهان بود، خيلي سريع با وي تماس گرفتم و از او سؤال كردم كه ماجرا چيست ايشان به من گفتند اصلا و ابدا روز جمعه درباره محروميت نور محمدي هيچ كس به ايشان حرفي نزده است. خوردبين گفت من صبح امروز متوجه اين قضيه شدم و سريعا با باشگاه تماس گرفتم و مسئله را در ميان گذاشتم. متاسفانه بعد از اين اتفاقات متوجه شدم كه آقاي رسايي به طور كل تمام مسائل را حاشا كرده است، خوب است كه براي اين ادعاي خود من 5 نفر شاهد دارم.

 

منظور از اين حرف شما چيست، يعني باشگاه ماجرا را پيگيري نكرده است؟

من اصلا نمي‌دانم برخي‌ها در باشگاه دنبال چه چيزي‌ هستند؟! باشگاه بايد به من كمك كند. من نمي‌دانم چطور آقاي رسايي در تمام سفرهاي داخلي و خارجي و حتي سفر به ابوظبي همراه پرسپوليس بوده، اما در اين سفر نمي‌خواهد همراه ما به اصفهان بيايد. من از اين اتفاق تعجب مي‌كنم و نمي‌دانم چه خبر است! باشگاه به من بايد اطلاعات بدهد، اما متاسفانه اين طور نشده است.

 

به اين اتفاقات مشكوك هستيد؟

اميدوارم احساسم اشتباه باشد، اما احساس مي‌كنم از درون باشگاه نمي‌خواهند موفق باشم. انشاءالله احساسم درست نباشد، اما ماجراهاي پيش آمده كه اين حس مي‌كنم كه بعضي‌ها نمي‌خواهند دايي موفق باشد اين ماجرا بعد از اتفاق نور محمدي برايم بيشتر نمايان شد.

 

پس با محروميت نور محمدي با چه بازيكن جايگزيني مي‌خواهيد راهي اصفهان شويد؟

ببينيد من كه نمي‌توانم معجزه كنم. شما مي‌دانيد كه ما چند مصدوم و محروم داريم. امير حسين فشنگچي، سكوبرت، تياگو، اكبري، سپهر حيدري، غلامرضا رضايي اينها همه مصدوم ما هستند و حال در دقيقه 90 محروميت نور محمدي به اين اتفاق‌ها اضافه شد. حالا شما از من معجزه يا شق‌القمر مي‌خواهيد.

 

بالاخره بايد براي مردم جوابي داشته باشيد. مردم از شما توقع دارند كه بدانند در باشگاه پرسپوليس چه خبر است؟

من بايد چه حرفي بزنم. به اين شكل برخي‌ها مي‌خواهند در باشگاه برايم مشكل تراشي كنند چون دقيقه 90 به من اطلاع مي‌دهند كه نمي‌توانم از نور محمدي برابر سپاهان استفاده كنم. جلوي چند شاهد اين ادعا را مي‌كنند حتي چلنگر هم شاهد بود. بعد از آن با خوردبين تماس مي‌گيريم و مي‌گويد چنين ماجرايي نبوده‌ است، نمي‌دانم چه حرفي بايد بزنم خودم هم مانده‌ام.

 

اين حرف‌ها را زديد ياد محروميت‌هاي بازي با استيل آذين افتاديم آيا در آن بازي كسي از باشگاه اعتراضي نسبت به راي صادره داشت؟

بعد از آرا صادره در ديدار برابر استيل آذين به نظر من هيچ كس به اين آراء اعتراضي نكرد. من از شما مي‌پرسم آيا كسي از باشگاه به كميته انضباطي و يا استيناف رفت تا به آراء اعتراضي كند؟ تك تك بازيكنان به كميته انضباطي رفتند و جوياي مشكلات شدند پس باشگاه و آقاي شكري مدير حقوقي باشگاه نبايد اين موضوع‌ها را پيگيري كند و از حق و حقوق بازيكنان دفاع كند؟! چه كسي بايد از اين موارد دفاع كند. چه فردي بايد از حقوق بازيكنانم دفاع كند و به همين دليل است كه مي گويم در پرسپوليس تنها هستم و خيلي هم تنها هستم. شما يك نامه از باشگاه كه در كميته انضباطي وجود داشته باشد مبني بر محروميت بازيكنان پرسپوليس و اعتراض به راي كميته انضباطي در ديدار برابر استيل آذين آيا پيدا مي كنيد كه به من نشان بدهيد؟ اگر شما يك نمونه نشان داديد همه چيز را قبول مي كنم.

 

با اين حرف‌ها باز هم معتقديد كه مي‌توانيد در اصفهان موفق باشيد؟

هميشه به اميد خدا رو به جلو مي‌رويم. من به همين نفرات و بچه‌ها به اصفهان مي‌روم تا انشاء الله نتيجه بگيريم. به اين بازيكنان اعتقاد دارم به غير از اين تفكر ديگري ندارم. مي‌رويم كه موفق باشيم.

 

براي حل غيبت رضا نورمحمدي مي‌خواهيد چه كاري انجام دهيد؟

من از شما مي‌پرسم شما جاي من باشيد چه كاري انجام مي‌دهيد؟ من بايد اكنون از جيبم دفاع وسط پيدا كنم! اصلا شما جاي من بوديد چه مطلبي مي‌گفتيد؟ توجه كنيد من چند مصدوم و محروم همانطور كه قبلا هم گفتم روي دست خود دارم، اما هيچكس در مورد رضا نور محمدي به من اطلاعي نداد. پيش از باز با الوحده با رضا نور محمدي كار مي‌كنم و در پست دفاع وسط او را براي بازي با سپاهان آماده مي كنم و در واقع تركيب دفاعي‌ام را در بازي قبل از سپاهان ارنج مي‌كنم، اما دقيقه 90 به من مي‌گويند نور محمدي نمي‌تواند بازي كند. ساير مدافعان تيم من از جمله سكوبرت مقابل سپاهان غايب است، آيا در اين شرايط از من چه انتظاري داريد؟ اما باز هم مي‌گويم با تمام تلاش خودم به اصفهان مي‌رويم تا انشاء الله دست پر به تهران برگرديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)