عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هیچ هدف بدی نداشتم تا بخواهم علیه علی کریمی که اتفاقاً محبوب‌ترین فوتبالیست ایران هم هست صحبت کنم.

شهرام دبیری در گفت‌وگو با فارس، درباره انتقاداتی که علی کریمی نسبت به این عضو هیأت رئیسه فدراسیون مطرح کرده بود اظهار داشت: من فقط در مورد این مسائل نقل قول کردم و هیچ نیت بدی نداشتم و گفتم که حتی کی‌روش عنوان کرده است که رفتن کریمی ارتباطی به من ندارد و کریمی به خاطر بی‌احترامی که از بابت قرارداد و مسائل دیگر شده بود اردوی تیم ملی را ترک کرد و کی‌روش هم حتی احتمال این موضوع را مطرح کرد و ما نمی‌توانیم از قول او و زبان او صحبت کنیم.

وی ادامه داد: حرف کی‌روش این بود که مشکلش با من نبود و به خاطر من اردو را ترک نکرد و من هم این حرف‌ها را به خبرنگاران منتقل کردم.

دبیری در پاسخ به این سؤال که آیا کی‌روش در این خصوص صحبتی از پاداش‌ها و مسائل مالی کرده بود یا خیر، گفت:‌ این حرف‌ها مطرح شد و واقعاً یادم نمی‌آید که اینها را کی‌روش مطرح کرد یا کفاشیان؟ در هر صورت کریمی احساس کرده بود که به او بی‌احترامی شده است و در این مورد فقط مسائل مالی نقشی نداشت.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: به طور مثال من خودم هم می‌توانم بلیت فرست کلاس یا بیزینس کلاس تهیه کنم اما زمانی که ببینیم همه دوستانم در یک قسمت هواپیما هستم و من در یک قسمت دیگر احساس می‌کنم که به من بی احترامی شده است و این ربطی به مسائل مالی ندارد و به نظر می‌رسد که او به خاطر اینطور مسائل ناراحت شده باشد.

وی تأکید کرد: اما متأسفانه صحبت‌هایم در خصوص کریمی یک طور دیگر منعکس شد و این در حالی است که من فقط نقل قول کردم و هدفم نیز خیر بود. اما الآن نوک پیکان من هستم و کریمی هم فکر می‌کند که من بر علیه او این مصاحبه را انجام داده‌ام.

دبیری گفت: من خودم از طرفداران پرسپولیس و کریمی بودم و علاقه زیادی نیز به او داشته و دارم و حتی او را یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران می‌دانم. چند بار نیز زمانی که در تبریز بازی می‌کرد با کریمی دیدار داشتم و با هم صحبت کردیم.

وی در پایان گفت: خود علی کریمی در مورد تمام مسائل فوتبال گلایه دارد اما متأسفانه همه کاسه کوزه‌ها بر سر من شکسته شده و انگار مشکل اصلی من هستم اما باز هم تأکید می‌کنم که من فقط نقل قول کردم و هیچ هدف بدی نداشتم تا بخواهم علیه علی کریمی که اتفاقاً محبوب‌ترین فوتبالیست ایران هم هست صحبت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)