دبیر سازمان لیگ از حل مشکل یک سهمیه خارجی تیم فوتبال پرسپولیس تهران خبر داد.

محمدرضا کشوری‌فرد در گفت و گو با فارس، درمورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به ابطال 2 سهمیه جذب بازیکنان خارجی این تیم، اظهار داشت: مشکل پرسپولیس درمورد وحدت هنانوف حل شده و می‌توانند به جای او بازیکن جدید جذب کنند. در مورد نبیل باهویی نیز منتظر اعلام نظر کمیته وضعیت هستیم زیرا در این کمیته در حال بررسی مدارک پزشکی او است.

وی درخصوص اینکه باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد با توجه به قرارداد 3 ساله هنانوف، این قانون نباید عطف به ما سبق شود، توضیح داد: این حرف درست است و به همین دلیل سهمیه‌شان به خاطر استفاده از هنانوف نمی‌سوزد اما باید وضعیت نبیل باهویی در کمیته وضعیت بررسی شود.

دبیر سازمان لیگ درمورد اعتراض پرسپولیس به شرایط 3 بازیکن خارجی استقلال(ودران کیوسفکی، منتظر محمد و کوین یامگا) توضیح داد: کارگروه نقل و انتقالات باید قرارداد بازیکنان را بررسی کند و زمانش هم الان نیست. باشگاه استقلال هنوز قراردادهای خود را به سازمان لیگ نیاورده تا آن را بررسی کنیم. وقتی چنین کاری نکرده، چگونه می‌توانیم درمورد اعتراض به این 3 بازیکن نظر بدهیم؟ البته این باشگاه برای تسویه با بازیکنان خارجی خود نباید از سقف بودجه عبور کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)