دبیر هیات فوتبال آبادان با بیان اینکه هیچ مشکلی برای دیدار تیم‌های فوتبال نفت آبادان و پرسپولیس وجود ندارد گفت: ورزشگاه تختی آبادان آماده برگزاری این دیدار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

امید صالحیان در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز آبادان از نظر شیوع کرونا، تدابیر لازم برای برگزاری دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران از هفته هفدهم لیگ برتر دیده شده است و مشکلی خاصی برای انجام این دیدار وجود ندارد.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونای شهرستان همچنین نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران کاملا کنترل خواهد شد تا مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید.

دبیر هیات فوتبال آبادان گفت: روز گذشته نیز نشستی با اعضای ستاد کرونای شهرستان آبادان در رابطه با برگزاری این دیدار انجام شد تا بازی با شرایط کاملا ویژه بین ۲ تیم انجام شود.

صالحیان بیان کرد: در این دیدار خبرنگاران و عکاسان نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پوشش رسانه‌ای حضور دارند و طبق لیست اعلام شده در نشست های قبل و بعد از بازی نیز حاضر خواهند شد.

وی افزود: تمامی نقاط زمین و توپ‌های بازی نیز ضدعفونی خواهند شد ضمن اینکه تدابیر امنیتی برای حضور تیم پرسپولیس در هتل محل اقامت از سوی نیروی انتظامی و دانشکده علوم پزشکی آبادان تدارک دیده شده است.

صالحیان گفت: تمام تلاش مجموعه هیات فوتبال و شرکت پالایش نفت آبادان برگزاری دیداری تماشاگرپسند و به دور از حاشیه است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شنبه هفته آینده در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)