مرجع خبری پرسپولیس : در حالي كه انتظار مي‌رفت راي كميته‌ استيناف پيرامون اتفاقات ديدار دو تيم پرسپوليس و داماش اوايل هفته‌ جاري اعلام شود، دبير اين كميته‌ مي‌گويد هنوز اعتراضي از باشگاه پرسپوليس به دستشان نرسيده است.

 

علي فرشاد سپهر درباره پرونده‌ ديدار دو تيم پرسپوليس و داماش اظهار كرد: هنوز اعتراضي از باشگاه پرسپوليس به دست ما نرسيده است و تا زماني كه پرونده‌ در اختيار كميته‌ استيناف قرار نگرفته نمي‌توانيم راجع به آن اظهار نظر كنيم.

 

 

وي درباره اين موضوع كه فرصت قانوني براي اعتراض به راي كميته‌ انضباطي چهار روز است، گفت: البته مثل اين كه هنوز راي كميته‌ انضباطي به باشگاه پرسپوليس ابلاغ نشده است و اين راي تنها در رسانه‌ها اعلام شده است. طبيعتا تا زماني كه راي كميته‌ انضباطي به دستشان نرسد، نمي‌توانند اعتراض خود را انجام دهند.

 

فرشاد سپهر در ادامه گفت: البته اگر اعتراض پرسپوليس به ما برسد، سريعا آن را بررسي خواهيم كرد اما اين كه راي نهايي كميته‌ استيناف در چه روزي صادر مي‌شود، بستگي به جلسه‌هايي دارد كه قضات اين كميته‌ تشكيل مي‌دهند.

 

دبير كميته‌ استيناف درباره راي احتمالي اين كميته‌ با توجه به فضاي اعتراضي به وجود آمده به ويژه به دليل كسر امتياز از پرسپوليس گفت: به هر حال قضات ما از جو جامعه اطلاع دارند و همه جوانب كار را در صدور راي در نظر خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)