دروازه‌بان منچستر یونایتد نظر سرمربی تیم ملی اسپانیا را جلب کرده و به زودی از سوی وی دعوت خواهد شد.

  •  
  •  
  •  

شاید اسمی از داوید دخیا برای حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا برده نشده باشد اما بدون شک می‌توان از صحبت‌های ویسنته دل بوسکه این طور برداشت کرد که دروازه‌بان منچستریونایتد به تیم ملی دعوت خواهد داشت. سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبت‌های اخیرش بر اهمیت بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس تأکید کرد: ما بازیکنانی در آرسنال، لیورپول، چلسی و منچسترسیتی داریم که آنها را دعوت کردیم یا به زودی دعوت خواهیم کرد. بازیکنی هم در منچستر یونایتد داریم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا ادامه داد: دخیا برای رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در ترکیب خواهد بود. همچنین اگر ایکر کاسیاس برای بازی‌های فنلاند و فرانسه در مارس آماده نشود، می‌تواند روی نیمکت تیم بنشیند. وی در منچستر یونایتد نشان داده است که با پیشرفتی که داشته شایستگی حضور در ترکیب تیم بزرگسالان اسپانیا را دارد.

مسئله زمان در اینجا مطرح می‌شود. هنوز مشخص نیست که دخیا برای بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی مقابل فنلاند و فرانسه در ترکیب ماتادورها خواهد بود یا باید تا تابستان برای حضور در جام کنفدراسیون‌ها منتظر بماند.

در هر حال وی در ترکیب تیم زیر 21 سال یکی از اعضای کلیدی است و می‌تواند به زودی خودش را در تیم ملی بزرگسالان اسپانیا ببیند؛ چه در دیدارهای دوستانه یا برای رقابت‌های قهرمانی اروپا.

دل بوسکه درباره دخیا یا سایر بازیکنان با همین شرایط از جمله ایسکو تا ماه آینده با سرمربی تیم زیر 21 سال صحبتی نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)