وزیر ورزش و جوانان در جلسه امروز خود با سرپرست باشگاه استقلال دستور داد مشکل این باشگاه برطرف شود.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال به‌همراه معاون حقوقی این باشگاه، ظهر امروز (شنبه) با حضور در وزارت ورزش و جوانان با حمید سجادی دیدار کرد. در این دیدار سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی درباره اقدامات انجام‌شده در راستای برطرف شدن موانع این روزهای باشگاه استقلال ارائه کرد.

پس از توضیحات کریمی و همچنین صحبت‌های فرشید سمیعی، وزیر ورزش دستورات لازم برای گره‌گشایی از مشکلات باشگاه استقلال را صادر کرد و پس از آن طی تماس تلفنی با مدیران یکی از بانک‌های کشور، هماهنگی لازم را برای ایجاد راهکار جهت رفع مشکلات استقلال و پرسپولیس انجام داد.

حجت کریمی پس از دیدار با وزیر ورزش، اظهار داشت: تلاش ما این است که آرامش را به تیم و هواداران تزریق کنیم و در این راه وزارت ورزش و شخص حمید سجادی حمایت لازم را از باشگاه دارد. در اولین روز حضورم در باشگاه استقلال جلساتی را برگزار کردیم و مشکلات و موضوعات مورد بررسی قرار گرفتند که بعد از این جلسات امروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان آمدیم و بیش از یک ساعت درخصوص مشکلات باشگاه صحبت کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت بدهی‌ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال اولویت باشگاه است، گفت: سجادی در دیدار امروز با چندین نفر از مدیران دستگاه‌های مختلف در راستای همکاری و حل مشکلات باشگاه استقلال تماس گرفت که امیدوارم به زودی شاهد رفع مشکلات باشگاه باشیم تا بتوانیم تا پایان ماه بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم.

پس از ملاقات سرپرست باشگاه استقلال و وزیر ورزش، با پیگیری‌های حمید سجادی بانک شهر به آبی‌ها در این مورد کمک خواهد کرد.

بر این اساس سرپرست آبی ها در جلسه ای با مدیرعامل بانک شهر بر پرداخت طلب سرمربی ایتالیایی تاکید شد.

به این ترتیب و با اعلام موافقت بانک شهر، قرار است این پول طی روزهای آینده برای رفع مشکلات جاری در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)