دیدار برگشت تیم‌های فوتبال نونهالان پرسپولیس و نونهالان استقلال با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

آریا فتاحی و طاها پناهی برای استقلال مانی عبادی و ابوالفضل عینی گل‌های پرسپولیس را در این مسابقه به ثمر رساندند.

مهم‌ترین اتفاق بازی در دقیقه ۹۳ رخ داد، صحنه‌ای که منجر به گل آبی‌پوشان نونهالان شد، بازیکن این تیم پس از زدن ضربه به توپ در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شده و داور به نشانه پنالتی در سوتش دمید اما به خاطر اینکه توپ به گل تبدیل شده بود در تصمیمش تجدید نظر کرده و گل اعلام کرد. پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند در این صحنه باید به جای پذیرفتن گل اجازه دهد پنالتی زده شود اما داور بر این باور بود قانون جدید داوری این اجازه را به او می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن در تصمیمش تجدید نظر کرده و اگر توپ بازیکنی که خطا بر رویش صورت گرفته است تبدیل به گل شود تبدیل شود از پنالتی صرف نظر کرد.

سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس گفت: اگر عدالت فوتبال در دربی نونهالان اجرا می‌شد باید استقلال را با اختلاف سه چهار گل شکست می‌دادیم.

حسن خانمحمدی سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس با اشاره به تساوی شهرآورد نونهالان اظهار داشت: بازی خوبی بود و سرخابی‌ها توانستند در دربی نونهالان نمایشی عالی و هجومی را که چهار گل به همراه داشت به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در نیمه دوم نونهالان پرسپولیس فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتند و حتی چند بار توپ را به تیرک زدند اما به حق خود نرسدیم.

خان محمدی خاطرنشان کرد: در فوتبال قانونی وجود دارد اگر از فرصت‌های خود به بهترین شکل ممکن استفاده نکنید به سختی جریمه خواهید شد و این اتفاق برای ما افتاد.

سرمربی نونهالان پرسپولیس تصریح کرد: اگر عدالت فوتبال در دربی نونهالن اجرا می‌شد باید استقلال را با اختلاف سه چهار گل شکست می‌دادیم.

وی تاکید کرد: استقلال تیم دوم جدول است و پرسپولیس در جایگاه هفتم قرار دارد اما امروز یک سر و گردن بهتر از آنها بودیم و افسوس می‌خورم چرا برنده نشدیم.

خانمحمدی در پایان گفت: داور در دقیقه ۹۴ برای استقلال پنالتی گرفت اما بعد توپی که توسط مهاجم حریف وارد گل شده بود را صحیح اعلام کرد ما با پنالتی مشکلی نداریم و می‌گوییم تصمیم او درست بود اما چرا اول سوت می‌زند پنالتی بعد تصمیمش را عوض می‌کند، وقتی این اعتراض را به او منتقل کردیم گفت وقتی توپ بازیکن پس از خطا تبدیل به گل شود داور می‌تواند یک صدم ثانیه سوتش را عوض کند اما آن چیزی که در ورزشگاه اتفاق افتاد حداقل سه چهار ثانیه بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)