بازار سياه بليت و تشويق ملوان توسط استقلال
مرجع خبری پرسپولیس : هواداران دو تيم پرسپوليس و استقلال به دليل درگذشت ليدر آبي‌پوشان به پخش موزيك شاد در ورزشگاه آزادي معترض شدند.


مسئولان برگزار كننده دربي براي سرگرم كردن هواداران استقلال و پرسپوليس اقدام به پخش موزيك شاد از طريق بلندگوهاي ورزشگاه آزادي كردند. آنها همچنين از يك خواننده نه چندان معروف نيز دعوت به عمل آورده بودند تا براي هواداران برنامه زنده اجرا كند اما اين اقدام با عدم استقبال شديد هواداران سرخابي مواجه شد.

 

هواداران استقلال و پرسپوليس يك صدا در ورزشگاه آزادي نداي ” كمش كن كمش كن استقلالي عزادار است ” اعتراض خود را نسبت به پخش موزيك شاد در ورزشگاه نشان دادند.

 

تماشاگران دو تيم به دليل درگذشت داود جورابلو ليدر آبي پوشان كه به دليل سانحه رانندگي جان خود را از دست داده راضي به پخش آهنگ شاد نبودند و با سينه زني پياپي و گسترده خود اعتراض خود را بروز دادند.

حتي ليدرهاي باشگاه پرسپوليس نيز در اعتراض به اين اقدام نزد مجري برنامه رفته و خواستار قطع موزيك شدند.

 

اين اعتراض ها با سوت هاي ممتد و آزار دهنده هواداران دو تيم نيز باعث نشد تا صداي آهنگ شاد قطع شود، اما هواداران بار ديگر با فرياد زدن نام ليدر مرحوم نام ياد او را گرامي داشتند.

 

خواننده حاضر در ورزشگاه كه به دليل اعتراض هاي ممتد هوداران استقلال مجبور به قطع برنامه خود شده بود به سمت آنها رفت تا از اين هواداران دلجويي كند اما با هو شدن از سوي آبي ها به سمت هواداران پرسپوليس رفت اما آنها هم همين حركت را انجام دادند.

 

در فاصله 3 ساعت مانده تا شروع بازي بليت هاي 4 و 8 هزار توماني فروخته شد اما در بازار سياه بليت هاي 8 هزار توماني به قيمت 14 هزار تومان فروخته مي شود و جالب است كه شماري از هواداران براي اينكه بتوانند از طبقه اول اين ديدار را تماشا كنند اين پول را پرداخت مي كنند.

 

نكته جالب اينجاست كه اكنون طبقه اول ورزشگاه آزادي پر شده و معلوم نيست خريداران بليت هاي فروخته شده در بازر سياه چطور قرار است در طبقه اول مستقر شوند.

 

* هواداران استقلال به دليل باخت هفته گذشته پرسپوليس مقابل ملوان با شعارهاي خود روحيه هواداران اين تيم را پايين آوردند و بارها تيم ملوان انزلي را تشويق كردند.

 

* مسئولان شهرداري تهران ماموراني را بيرون ورزشگاه گمارده اند تا با دستفروشان برخورد كرده و آنها را از محل ورزشگاه آزادي دور كنند.

 

* در اطراف ورزشگاه آزادي بر خلاف تصور ترافيك سنگين نيست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)