مرجع خبری پرسپولیس : داوود جورابلو يكي از ليدرهاي استقلال بود كه اوايل ماه جاري به دليل سانحه رانندگي در گذشت و در همين زمينه ليدرهاي باشگاه پرسپوليس 2 بنر از ليدر مرحوم استقلال تهيه كرده و آنها را در جايگاه مخصوص هواداران خود نصب كردند.

علاوه بر اين مسئولان باشگاه پرسپوليس قبل از شروع دربي 69 با اهداي يك تابلو فرش به پدر مرحوم جورابلو، ياد و خاطره ليدر استقلالي‌ها را زنده نگه خواهند داشت.

تعدادي زيادي از هواداران استقلال و پرسپوليس كه براي تماشاي دربي از شهرستان‌ها به ورزشگاه آزادي آمدند به دليل آنكه شب گذشته مكان مناسبي براي استراحت نداشتند،‌چند ساعت قبل از شروع مسابقه روي سكوها به خواب فرو رفته و استراحت كردند.

 

شب گذشته ماموران نيروي انتظامي اجازه ندادند كه تماشاگران در مجاورت ورزشگاه آزادي با نصب چادر و وسايل شخصي استراحت كنند و تماشاگران شهرستاني در شرايط بدي در خيابان هاي اطراف و در پاركنيگ روبروي ورزشگاه شب را به صبح رسانده و با تهيه بليت مسابقه وارد ورزشگاه آزادي شدند.

 

*مسعود مرادي، داور مسابقه 2 ساعت قبل از شروع مسابقه به همراه كمك داورها به داخل زمين چمن ورزشگاه آزادي آمد و كيفيت زمين و دروازه‌ها را مورد بازديد قرار داد.

*تا 2 ساعت مانده به دربي 69 هنوز تابلوهاي تبليغاتي مسابقه نصب نشده بود‌ و مسئولان براي نصب تابلوها ساعت 13:30 وارد زمين شده و در ميان هياهوي تماشاگران كار خود را شروع كردند.

*در انتهاي تونل ورودي ورزشگاه آزادي يك اتاق مخصوص براي چند قاضي كشيك تعبيه شده تا در صورت بروز تخلف با مختلفان دربي در محل برخورده شده و حكم صادر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)