مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ برتر گفت : دربی هفتاد و سوم بین تیم های پرسپولیس و استقلال در جام حذفی جمعه هفته آینده هجدهم آذر برگزار خواهد شد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، عزیزالله محمدی بامداد سه شنبه روی خط برنامه نود افزود: مسابقات هفته پانزدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد اما در هفته شانزدهم تمام تیم ها به جز پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر به میدان می روند و این دو تیم در جام حذفی با هم بازی خواهند کرد.

پس از این اظهار نظر رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی خط آمد و با برگزاری این بازی در جمعه هفته آینده مخالفت کرد.

عزیزمحمدی در واکنش به مخالفت رویانیان گفت: ما به دلیل محدودیتی که داریم چاره ای جز برگزاری بازی نداریم و باشگاه ها باید به برنامه احترام بگذارند و بازی ها را انجام دهند. اگر قرار باشد هرکس طبق میل خودش بازی کند که باید لیگ را تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد بازی پرسپولیس  و استقلال را جمعه برگزار نکنیم و بین هفته های شانزده و هفده در وسط هفته برگزار کنیم ، همین تیم ها اعتراض می کنند چرا تیم مقابل 2 روز بیشتر استراحت کرده است و تیم ما نه. اما در حال حاضر در فاصله بازی های هفته پانزدهم تا بازی جام حذفی این دو تیم حداقل 6 روز فرصت برای استراحت دارند.

رویانیان با ادامه اعلام مخالفت خود با برگزاری این بازی گفت: ضمن احترام برای آقای عزیزمحمدی باید بگویم واقعا لیگ فشرده ای داشته ایم و بازیکنان ما در شرایط طاقت فرسایی بازی کرده اند. دو بازیکن ما محروم شده اند ، سه بازیکن مصدوم داریم که تا یک ماه باز نمی گردند، شما به جای من باشید بگویید در این مدت کوتاه از کجا بازیکن بیاوریم؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از قبل تاریخ این بازی را اعلام نکرده بودند و ما مسئول اشتباه آنها نیستیم. من دیروز بعدازظهر زمان این بازی را متوجه شدم و بسیار متعجب شدم. ایشان باید بدانند بازی استقلال پرسپولیس یک بازی مهم است. بازیکنان اصلی ما مصدوم و محروم هستند. از خارج بخواهیم بازیکن بیاوریم که فرصت نمی شود. این یک جفا در حق ماست.

در این لحظه فردوسی پور گفت آقای رویانیان شما هم از همان کارهایی بکنید که استقلال برای بازی دادن به آندو تیموریان محروم انجام داد. به جای بازیکن محرومتان سریع بازیکن بیاورید. واقعا این بازی کردن تیموریان بهت برانگیز بود ورفاقت آقای عزیزمحمدی و فتح الله زاده شایعات را قوت بخشید.

عزیزمحمدی در این لحظه گفت من با آقای رویایان خیلی بیشتر رفیق هستم و این صحبت ها به من نمی چسبد که رویانیان پاسخ داد ایشان با آقای فتح الله زاده بیشتر دوست هستند.

عزیزمحمدی در پاسخ گفت: دست شما درد نکند آقای رویانیان ما بازی شما را که یک روز عقب انداختیم و بازی استقلال را به تاخیر نینداختیم.

عزیزمحمدی در ادامه  مصاحبه روز گذشته خود که از قول وی گفته شده بود بازی هجده آذر برگزار نمی شود را رد کرد و گفت: من این حرف را نزده ام و اشتباه متوجه شده اند. ما امروز برنامه ریزی کردیم برای بازی و فردا آن را ابلاغ خواهیم کرد که طبق آن 18 آذر سه روز بعد از عاشورا روز جمعه بازی را برگزار خواهیم کرد تا مردم بتوانند استفاده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)