پرسپولیس نیوز : با توجه به طولانی شدن جلسه مسئولان پرسپولیس و سپاهان و سرپرست سازمان لیگ، خبرنگاران انتظار زیادی برای پایان این جلسه کشیدند.

از ساعت 15 امروز در سازمان لیگ مسئولان پرسپولیس و سپاهان برای تعیین مکان فینال جام حذفی جلسه‌ای را برگزار کردند.

* مهدی تاج، علی کاظمی، محمد رویانیان، علی پروین، بهروز منتقمی، علیرضا رحیمی و امینی عضو هیئت مدیره سپاهان در این جلسه حاضر بودند.

* جلسه تعیین مکان فینال جام حذفی تا ساعت 18:30 به طول انجامید که این موضوع خبرنگاران را حسابی خسته کرده بود و مدام جویای اتفاقات جلسه بودند.

* مراسم قرعه‌کشی مکان فینال جام حذفی از ساعت 18:30 در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد.

* در جلسه قرعه‌کشی علی پروین، محمد رویانیان، علیرضا رحیمی، بهروز منتقمی و امینی عضو هیئت مدیره سپاهان به همراه خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی حاضر بودند.

* رویانیان قبل از شروع مراسم قرعه‌کشی وضو گرفت.

* مراسم قرعه‌کشی با قرائت قرآن آغاز شد. ابتدا قرار بود قرائت قرآن را رویانیان بر عهده بگیرد که اینکار توسط یکی از اعضای سازمان لیگ انجام شد.

* برای بیرون کشیدن قرعه‌ها پیشنهاد شد تا اگر فردی از خانواده شهدا در مراسم حضور دارد، این کار را بر عهده بگیرد که در نهایت امینی عضو هیئت مدیره سپاهان که سه برادر شهید دارد، ابتدا قرعه اول را کشید و سپس منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس قرعه تیم میهمان و میزبان را خارج کرد.

* پس از مشخص شدن پرسپولیس به عنوان میزبان فینال جام حذفی مدیران هر دو تیم فینالیست برای امضای صورتجلسه به دفتر تاج رفتند.

* در حاشیه جلسه مسئولان پرسپولیس و سپاهان، مدیر روابط عمومی پرسپولیس با گل‌محمدی تماس می‌گیرد و از سرمربی این تیم نظرش را راجع به زمان و مکان فینال جویا می‌شود که سپس مدیر روابط عمومی پرسپولیس این موضوع را به اطلاع رویانیان و علی پروین می‌رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)