پیشکسوت فوتبال ایران گفت:دنیل داوری با اعتماد به نفس بالایی مقابل تایلند بازی کرد.

حمید درخشان در گفت و گو با اوج درباره بازی تیم ملی مقابل تایلند عنوان کرد:در مجموع بازی خوبی بود.ما دو گل در نیمه اول زدیم و توانستیم از آن محافظت کنیم و در لحظات پایانی روی خلاقیت محمد رضا خلعتبری به گل سوم رسیدیم.

وی ادامه داد:تیم ملی تایلند را برد اما از رسانه ها می خواهم این برد را بزرگ نکنند.ما که شق القمر نکرده ایم.یک پیروزی مقابل تیمی که همیشه مقابل ایران شکست می خورد.این نتیجه جای شادی و جشن و پایکوبی ندارد.

کاپیتان پییشین تیم ملی افزود:نکته مهم تر اینکه ما همچنان خوب هم بازی نمی کنیم.شاید من در فوتبال نبوده و نیستم که نتوانستم در کار تیم ملی،تاکتیک خاصی پیدا کنم اما امیدوارم افرادی که به دقت بازی را دیده اند و تاکتیک ها را می دانند پیگیر شوند و ببیند که تیم ملی چه کار جدید و تاکتیکی را در این مسابقه ارائه کرد.

وی ادامه داد:با این نوع فوتبال و شیوه ای که از تیم ملی می بینیم نباید به آینده امید زیادی داشت.حالا فردا لبنان را هم ببریم و ممکن است بگوییم به جام ملت های آسیا رفته ایم اما این اتفاق برای فوتبال ما چیز مهمی نیست.امیدوارم در فرصت باقیمانده تا جام جهانی شاهد تحول بنیادین در تیم ملی و نوع بازی اش باشیم چون این تیم فعلا بر اساس مهره هایش و خلاقیت های فردی نتیجه می گیرد و نه کار گروهی و تیمی.

درخشان درباره عملکرد دنیل داوری مقابل تایلند که نخستین حضورش را در ترکیب تیم ملی انجام داد گفت:توپ زیادی روی دروازه ایران نیامد اما چیزی که به شدت مشهود بود اعتماد به نفس فوق العاده داوری است.او واقعا بدون کوچکترین استرسی توپ هایی که به سمت دروازه ایران آمد را مهار کرد و نشان داد دروازه بانی است که به حق توانایی بازی در بوندس لیگا را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)