پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:طرفداران از ما انتظارات زیادی دارند و ما باید پاسخگوی این توقعات باشیم.

حمید درخشان پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از اردوی  امارات عنوان کرد:ما اردوی خوبی را سپری کردیم و دور از مسائل حاشیه ای تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم.تمریناتی که در امارات داشتیم در امتداد تمرینات تیم در تهران بود.آنجا دو مسابقه تدارکاتی برگزار کردیم.تمریناتی که انجام دادیم به ما کمک زیادی می کند تا عیار واقعی تیم مشخص شود.

وی درباره کیفیت بنیادکار و راس الخیمه در دیدار با پرسپولیس گفت:تیم ازبک تیم خوبی بود.راس الخیمه هم تیم خوبی بود و به ما کمک کرد تا به اهداف تاکتیکی مان برسیم.در ادامه یکی دو بازی گردن کلفت دیگر هم برگزار می کنیم تا تیم هماهنگ تر شود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا بنیادکار با تیم اصلی اش مقابل سرخپوشان قرار گرفت اظهار داشت:تیمی که به اردو می آید تیم اصلی اش است.دوبازیکن بنیادکار نبودند که در تیم ملی حضور داشتند.حتی به من بازی بعدی شان را که با الجزیره هست را توضیح دادند.به هر حال برای ما بازی خوبی بود و پرسپولیس محک خورد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس اردوی دیگری دارد و اینکه قرار بود اردوی امارات تمدید شود گفت:نه،فرصت برای برگزاری اردو نداریم.قرار بود این اردو را ادامه بدهیم اما دیدیم که بچه ها خیلی خسته می شوند.بنابراین به تهران آمدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد رضا خالقی فر و تادئو در اردوی امارات بیان داشت:خالقی فر و تادئو بد نبودند اما آنطور که من می خواهم هنوز نیستند.هنوز تا خواسته های من فاصله وجود دارد.طرفداران از ما انتظارات زیادی دارند و ما باید پاسخگوی این توقعات باشیم.

وی درباره تادئو افزود:تادئو هم یک انسان است.او نیاز به زمان دارد و بچه ها هم باید به او پاس بدهند و پیدایش کنند.امیدوارم بازیکنان به تادئو کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در حاشیه بازی  پرسپولیس با بنیادکار و رفت و برگشت پیام صادقیان به رختکن گفت:این خبرها کذب بوده است.صادقیان سه،چهار روز مریض بوده است و من در این بازی به او استراحت دادم.قبلا هم گفتیم ما بازیکنی که اینجور باشد را نمی خواهیم و این اخبار کلا کذب بودند.

وی درباره وضعیت بازیکن برزیلی مدنظر پرسپولیس اظهار داشت:بازیکن برزیلی دوشنبه صبح به ما اضافه می شود.یکی دو روز با ما تمرین می کنند و بعد شرایط شان مشخص می شود.

درخشان درباره پیشنهاد باشگاه القادیسه کویت برای جذب مهدی طارمی گفت:طارمی برای آینده می تواند شرایط بهتری داشته باشد و می تواند با رقم بهتر انتقال پیدا کند.او  صبر می کند تا به تیم بهتری برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)