حمید درخشان گفت:اگر در این بازی با پرسپولیس روی نیمکت باشم،تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می دهم.

 

به گزارش اوج نیوز،وی درباره شکست تیم داماش در بازی مقابل تراکتورسازی عنوان کرد:من این بازی را از تلویزیون تماشا کردم و فکر می کنم داماش بدشانس بود که نتوانست از موقعیت ها استفاده کند.در مجموع بازی خوبی بود و بچه ها زحمت خود را کشیدند.

درخشان درباره وضعیت نهایی مالکیت باشگاه داماش در آستانه بازی مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت:من فکر می کنم در هفته پیش رو همه چیز مشخص می شود.شخصا امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف مالکیت باشگاه روشن شود و هواداران هم از این سردرگمی دربیایند.البته من به طور حتم به شهرام قویدل نزدیک ترم و معتقدم او حق مالکیت دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر این احتمال وجود دارد که در بازی با پرسپولیس به عنوان سرمربی روی نیمکت داماش بنشیند گفت:نمی توانم درصدی بیان کنم اما مهم این است که تکلیف باشگاه زودتر مشخص شود.

درخشان تاکید کرد:با این وجود اگر در بازی با پرسپولیس هدایت داماش را برعهده داشته باشم،کار سختی خواهم داشت.بنابراین در روزهای آتی وضعیت تیم را دنبال می کنم.شناختم از پرسپولیس هم در حد نسبتا خوبی است.به هر حال اگر در این بازی با پرسپولیس روی نیمکت باشم،تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می دهم.

وی درباره اینکه آیا در این مدت از اعضا تیم داماش با او تماسی گرفته شده است یا نه عنوان کرد:بیش از 10 بازیکن تیم با من تماس گرفتند و عید را تبریک گفتند.از کادر فنی هم مازیار ربیعی و عبدالله مرغوب تماس داشتند.فوتبال بهانه دوستی هاست و من خوشحالم که هنوز در قلب دوستان سابقم جای دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)